Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksakte - wanneer ontvangst?

10-7-2007 14:31:37
Hallo!

Wij huwen op 20 juli voor de wet, de dag erna vertrekken wij op huwelijksreis. In het hotel wensen ze een kopie van de huwelijksakte te ontvangen op moment van aankomst.
Krijgen wij dit onmiddellijk na de trouw mee of hoe gebeurt dit?? Weet iemand dit?

Alvast bedankt,
Lieselot

Lieselot

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 270

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 15:00:13

Hallo,
Kan je niet gewoon je trouwboekje meenemen dat je de dag van je burgerlijke trouw krijgt? In Gent krijgen wij de officiële huwelijksakte een tweetal weken na de trouw dacht ik. 'Bewijsjes' dat wij trouwen een tweetal weken voor de trouw...
Voor onze reis moeten wij ons trouwboekje meenemen.
Best eens informeren bij de gemeente denk ik.
Groetjes
Caroline

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik10-7-2007 15:26:43

Hey,

Wij hebben zulke papieren om te bewijzen dat je getrouwd bent in meerdere exemplaren meegekregen op de dag van ons huwelijk. Je kan dit best eens navragen bij de gemeente. Wij moesten dat ook meenemen op onze huwelijksreis, maar uiteindelijk hebben ze dat in geen enkel hotel gevraagd en we hebben wel leuke extraatjes gekregen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-7-2007 18:25:14

Hey,

Wij hebben een kopie genomen van ons trouwboekje, maar in het hotel hebben ze er niet naar gevraagd.

Groetjes, Sissi
(45 dagen getrouwd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...