Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie draagt er nog een hoed op trouwdag ?

10-7-2007 14:05:11
Hallo bruidjes,

Ik ben een beetje radeloos en pieker er veel over. Ik heb namelijk gekozen om een hoed met een sluier te dragen, die paste gewoon perfect bij mijn kleed ... maar nu ben ik al een paar dagen en weken sterk aan het twijfelen .. als ik op kapselssite's ga kijken heb je er misschien 1tje op de 100 tussen met een hoed. Ik weer echt niet wat gedaan met mijn haar (halflang - schouderlengte). Ik vrees ook dat als ik hem s'avonds ga uitdoen dat mijn haren plat gaan liggen :( ... zijn hier nog bruidjes die voor een hoed gekozen hebben ? of weten waar ik dan toch wel mooie kapsels kan vinden met hoed ?
Ik moet ook toegeven dat ik zelf begin te twijfelen over mijn kleed ... het is al 4 maand dat ik het gekozen heb en eigenlijk zie je ze maar 1 keer op jou .. heb wel een foto en vind ze nog steeds prachtig maar toch heb ik twijfels .. herkend iemand dit ?

Liefs
Anne
21.09.07

Anne
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 276

rita

Meld misbruik10-7-2007 15:33:59

Hallo, Ik denk dat het normaal is dat je begint te twijfelen. Je moet ook zo lang op voorhand al kiezen. Toch is meestal je eerste gedacht je volle goesting. Dus wijk daar dan niet van af. Al huwt er niemand meer met een hoed. Dan ben jij uniek!!Je zegt zelf dat hij prachtig bij je kleed past.Dan hoef jij je zeker geen zorgen te maken.Succes!!

petra
14-7-2007
 Meld misbruik12-7-2007 8:37:22

Hallo,
Ik heb ook een hoed, en toen ik voor een proefkapsel ging dacht ik: is het dat??? Omdat er in principe niet veel met je haar gedaan kan worden onder een hoed. Bij mij gaan ze nu een dotje maken en hier en daar wat plukjes los. Tussen de receptie en het avondfeest komt een andere kapster om mijn haar wel op te steken.
Groetjes
Petra
14/7 (nog twee dagen ...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...