Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2 dagen getrouwd!!!

  9-7-2007 22:54:56
Hey iedereen,

Sinds 2 dagen ben ik getrouwd met mijn ventje. Het is echt een droomhuwelijk geweest, net als in een sprookje.

's Ochtends was ik vroeg op , om 5u. samen met mijn mama. Dat lijkt op het eerste zicht uiteraard veel te vroeg maar we hebben alles op het gemak aan gedaan en dat kwam net goed uit want om 20 voor 8 was ik klaar en om 10 voor 8 vertrok ik dan naar het schoonheidsinstituut (ik moest om 8u daar zijn) Ik was echt de kalmheid zelve :-)

Omstreeks 8.45 kwam dan mijn vriendin, die kapster is, aan.

Omstreeks 10uur deed ik mijn kleed dan aan en om kwart na 10 belde mijn schatje al op de gsm dat ze dan gingen vertrekken omdat de bus al daar was vanaf kwart voor negen, terwijl hij eigenlijk pas om 10.15 zou aankomen en om 10.30 ging vertrekken. Hij was uiteraard enorm nieuwsgierig naar mijn jurk, dus ik denk dat het daarom is dat hij dan al wou vertrekken. Dat was eventjes paniek want de bruidsmeisjes waren er nog niet en die moesten nog volledig aangekleed worden. Nu ja, was allemaal geen probleem hoor, ze waren nog voordat de bus hier was en aangekleed en al.

Als mijn schatje dan binnenkwam, hij zag er gewoonweg prachtig uit! Ik hoorde hem in de gang ook tegen zijn ouders zeggen: wauw, wat ziet ze er mooi uit. En zijn blik sprak ook wel boekdelen,achteraf fluisterde hij het ook nog eens in mijn oor dat ik er prachtig uitzag :-)
Ook zijn moeder moest een traantje wegpinken.

Na een half uurtje zijn we dan samen naar het stadhuis vertrokken, de burgemeester heeft ons huwelijk voltrokken, wat een hele eer - naar het schijnt wordt dat niet zo vaak meer gedaan. Daarna zijn we een rondritje gaan make met onze oldtimerbus , is hij ergens gestopt aan de vaart en hebben we daar wat foto's genomen.
Daarna zijn we terug vertrokken naar de kerk, dat om 13u begon.
Het was gewoonweg fantastisch, onze zangeres heeft prachtig gezongen en de sfeer was heel los, het was dan ook een heel aangename pastoor dat we hadden.
Iedereen was vol lof over de mis.

Daarna zijn we met de bus naar de zaal vertrokken, foto's genomen met de fotograaf in de tuin en daarrond met de familie en zonder uiteraard ook :-)

Om 18u begon dan de receptie, die iets langer is uitgelopen maar ach, dat maakte niets uit :-) Bij aanvang van het avondfeest heeft mijn man een speech gelezen, die ik geschreven had. Later op de avond had ook mijn baas een mooie speech gedaan, was echt een hele eer :-)
Iedereen was vol lof over mij en mijn man Stephen dat we er allebei stralend uitzagen.
Onze openingsdans was ook heel romantisch , met een wolk, op de muziek Muse - unintended. Iedereen vond het eveneens een zeer mooi liedje.

Het feest heeft geduurd tot 3u, maar wij hebben nog van onze suite (met jaccuzi) genoten en achteraf alle kaartjes gelezen dus was het 4u. uiteindelijk.

Het was een dag om nooit te vergeten, ik en mijn vriend hebben er alleszins enorm van genoten :-)

Ik wil bij deze ook iedereen bedanken voor alle tips en advies van de afgelopen maanden / jaar en ik wens iedereen die ook nog gaat trouwen een even mooi en sprookjesachtig huwelijk toe zoals het onze :-)

Veel liefs,

Marisa en Stephen Haerynck

Marisa
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1006


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 22:59:04

PS: ik heb wel foto's op de pc hier staan maar heb geen website om ze op te publiceren, dus in geval iemand graag een foto van ons zou willen zien, laat je het maar weten :-)



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 1:05:55

Ik heb enkele foto's van ons avondfeest online kunnen zetten, om Marisa een beetje te helpen :)

je kan ze vinden op volgende site :

http://users.skynet.be/stephenhaerynck/


Stephen



vanessa b
27-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 9:25:26

Nog 17 dagen te gaan voor ons.
Ik hoop dat ik even rustig kan zijn als jij.
Mooie foto's en jullie stralen allebei...
Gefeliciteerd met jullie prachtige dag!

Greetz V.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...