Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf + videograag

  9-7-2007 17:04:17
hallo iedereen,
wij zijn volop op zoek naar een fotograaf en videograaf.
Maar nu vroegen we ons eigenlijk af wat we juist moeten rekenen. Wat zijn de budgetten voor een fotograaf en videograaf?

En zijn er onder jullie die een goede kennen in de regio temse , St niklaas of nog iets verder?

alvast bedankt!!


maureen
10-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 902


Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik9-7-2007 17:15:12

Hey Maureen,

Wij betalen voor onze fotograaf (Guy Oosterlinck) 1000 euro vanaf bruid thuis tot aan de feestzaal.
En voor de videograaf (www.dbpictures.be )1200 euro vanaf de bruid thuis tot 1u na de openingsdans.

Groetjes,
Sandra



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 17:16:30

Hey,

Wij zijn ook volop op zoek, en ik moet zeggen, ik heb al alle mogelijke prijzen gehoord hoor. Dat gaat van 400 euro tot 1800 euro voor fotograaf, en 400 tot ongeveer 1200 euro voor videograaf. Alles hangt ervan af wat je wil, en wat je er aan wil uitgeven. Wij gaan donderdag langs bij een videograaf in Waasmunster (450 euro hele dag), we hebben ook contacten met een videograaf uit Zoersel (400 euro), en wat betreft fotograaf gaan we eind juli bij twee mensen langs. We hebben wel budgetvriendelijk gekozen, maar van één fotograaf (doet het in bijberoep) hebben we foto's gezien en die vonden we echt super! Hij vraagt 300 euro voor de hele dag, zonder afdrukken of album, maar doet niet veel trouwfeesten, enkel bij vraag. Goed rondkijken zou'k zeggen, en eerst eens nadenken over wat belangrijk is voor jullie. Vooral foto's, of ook een heel mooi album bvb. Afhankelijk daarvan kan de prijs heel erg schommelen...

Ook nog veel succes,

Tania



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 17:18:11

Hallo,

wij hebben bij onze fotograaf een budget vastgelegd van 1000 euro, daar komt nog ongeveer 250 euro bij voor het album. We hebben ook twee kleine fotoalbums met elk 12 foto's erin van onze trouwdag die de fotograaf 's avonds op de feest al komt afgeven voor de ouders. Dit is nog eens 300 euro. De fotograaf is er van bij het klaarmaken van de bruid tot de receptie. Onze videograaf betalen wij 600 euro. Ze filmen van 's morgens klaarmaken van de bruid tot na de openingsdans met twee mensen en twee camera's. Wij hebben als fotograaf Foto Wilga van Grembergen en als videograaf Théo van Videomanie in Denderleeuw.

Groetjes,
Isabel
110807



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:01:09

Hoi,
Wij hebben fotograaf Maes uit De Pinte en betalen 1195 voor ongeveer 80 foto's (dacht ik, weet het niet vanbuiten): zowel grote als kleine, zwart-wit, sepia, kleur. In het grootste album... hij komt toe tegen 9.15 dan gaan we ongeveer 3 uur op reportage en hij blijft tot het begin van de receptie... Niet goedkoop, maar het is een heel joviale man met ongelofelijk veel ervaring en prachtige albums!
Veel succes met de zoektocht
Caroline
15/09/07



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:02:04

Met die 1000 euro kopen wij een deftige camera en vragen iemand van de kennissen of vrienden om te filmen (er zijn er die dat goed kunnen ). Het is misschien niet zo professioneel dan, maar je hebt toch beelden wat wij het belangrijkste vinden. We willen op onze huwelijksreis ook filmen dus voor ons de perfecte oplossing.

Ik heb op de huwelijksbeurs ook iemand gezien die rond de 600euro filmt, monteerd en dvd afleverd. (tot 1u na openingsdans). Adres zou ik moeten zoeken mocht het je intereseren.
Veel succes.



maureen
10-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 18:17:54

hallo allemaal,

ik wil jullie echt bedanken voor de tips,
want wij hadden er echt geen gedacht van!
Maar ik zl toch mijn budget iets moeten vergroten.
want zoals het er naar uitziet, is het duurder dan eerst gedacht!!ik heb nu wel net ene gevonden in zwijndrecht art quake productions
Deze heeft een all in pakket vanaf 980€
video foto + boek
maar eerst toch maar eens gaan kijken

alle allemaal hartelijk bedankt
xxx



Theo

 Meld misbruik9-7-2007 22:02:09

Op ons feest waren ze van Videomanie.
Wij waren zeer tevreden,en als ge wilt sturen ze u demo's van alle feesten;
www.videomanie.be
Veel succes



Wouter

 Meld misbruik9-7-2007 22:11:04

Kijk eens op www.artxpo.be of bij artxpo op deze site. Een reportage kost €600. Neem gerust contact als de stijl jullie ligt.
Gr.

Wouter



Bart

 Meld misbruik10-7-2007 8:49:00

voor een videograaf kan je altijd eens kijken op http://www.studiozwaan.be

cheers, djlebart



Bart

 Meld misbruik10-7-2007 10:08:05

kijk ons op de site van www.trouwfotograaf.be . Zij komen altijd met twee volwaardige fotografen!!

Grts en veel succes



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:38:11

Hey Maureen

Onze fotograaf is Paul Heirbaut uit Sint Niklaas.
Bij hem voelen we ons echt goed, en zijn foto's zijn echt prachtig.
Zeker eens langsgaan.

Hier zijn website: http://www.fotopaulheirbaut.be

Groetjes

Sarah
15*09*07



freddy

 Meld misbruik11-7-2007 16:38:00

Dag Maureen,

Sommige betaalbare en goede videograven rekenen maximum 400 euro.Daarvoor komen ze filmen vanaf 9 uur tot 02.00 's nachts.Snuffel maar eens goed rond zowel op deze site als onder de topic fotografie. Je vindt zeker wat je zoekt.Tijdig boeken is wel noodzakelijk want de beste vakmensen zijn lang op voorhand volgeboekt.

Succes

Freddy



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...