Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

KADO BRUIDEGOM

9-7-2007 16:42:04
hALLO ALLEMAAL.
iK VRAAG MIJ AF OF JULLIE EEN KLEIN KADOOTJE GEVEN AAN JULLIE TOEKOMSTIG?
OF IS DAT PASé? WAT VINDEN JULLIE??

GROETJES,
SOFIE 3/08/2007

Sofie
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 768

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 16:51:49

Hallo,

Ik vind dat niet passé hoor, ik zou dat ook willen doen maar weet juist niet wat hem te geven.

Groetjes
Anne

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 17:11:17

hallo,

ik vind da juist romantisch. Ik heb voor hem al een horloge gekocht met onze namen in gegraveerd.
groetjes

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:06:34

Ik denk dat het mooiste cadeau dat je kan geven je ja-woord is! Het feest is zo al een kostelijke dag, je geeft eigenlijk jezelf aan de ander en dat is voor mij op zich het mooiste cadeau dat hij mij kan geven. Ieder doet natuurlijk wat hij daarin wil. (Geef hem misschien als cadeau jezelf op de huwelijksnacht in sexy lingerie?!)

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:39:37

Ik geef hem een onderbroek en sokken cadeau, maar daar zit wel een verhaaltje achter :)
Toen we zijn kostuum gingen kopen stonden we daarna in de C&A en daar lagen sokken in de kleur van zijn kostuum, dus zei ik van die te kopen waarop hij vrontwaardigd vroeg of er iets mis is met zijn ondergoed!
Ik heb ze dan achter zijn rug gekocht met een sexy onderbroek en ga die als grapje geven als hij zich gaat aankleden.

Mara

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:56:23

Als jij dat wilt doen, dan moet je dat doen. Ik ga onze slaapkamer omtoveren tot bruidssuite. Mooi dekbed heb ik gekocht en ik koop nog champagne met lekkere chocolaatjes.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 1:41:21

Mijn man (wow, da's raar) verjaarde in dezelfde week als ons huwelijk. Daarom heb ik hem wel de avond van ons huwelijk een mooie Samsonite-valies cadeau gedaan. Mijn zussen en schoonbroer deden ons een reis cadeau en zij hebben met die valies een sketch opgezet om mijn man te verrassen met de bestemming van de reis (hij heeft die namelijk de hele tijd niet geweten).

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:35:50

Hey Sofie,

Ik wil ook heel graag een cadeautje geven aan mijn man. Ik vind dat helemaal niet passe hoor. Het is wel waar dat het al een dure dag is, maar ik zou hem toch iets blijvend willen geven. Voor onze verloving heb ik hem ook een cadeautje gegeven: manchetknopen voor op de trouw zelf. Maar dat is natuurlijk iets dat je niet elke dag draagt... Dat horloge is ook een heel leuk idee, maar mijn vriend draagt geen horloge...

Ik ben er dus ook nog helemaal niet uit.

Groetjes
Lies
27 10 2007

Bieke
25-8-2007
 Meld misbruik10-7-2007 14:57:53

Wij zijn vrijdag voor de wet getrouwd. Dan heb ik mijn echtgenoot een heel mooie pen gegeven met zijn naam in gegraveerd. Hij was er heel blij mee!
Op ons kerkelijk huwelijk 25 augustus zal ik hem dan waarschijnlijk niets meer geven. Ik vond het leuker nu iets te geven gezien het toch een iets rustigere dag is waarschijnlijk...
Nog veel succes! Bieke

Sofie
11-8-2007
 Meld misbruik10-7-2007 15:33:10

hey medebruidjes,
bedankt voor jullie leuke reacties, maar moet eerst even iets recht zetten.aangezien mijn verloofde jarig is op 3/08/2007 en ik daar mee bezig was heb ik stomweg die datum ingevuld onder mijn naam maar wij trouwen dus op 11/08/2007 oeps foutje maar bij deze is dat recht gezet:-) zullen de zenuwen geweest zijn zeker.
groetjes,
sofie 11/08/2007 :-)

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-7-2007 10:23:08

Hey,

mijn man gaf mij een verlovingsring, ik heb hem een horloge gegeven... en hij draagt het alle dagen, is er echt heel blij mee en is er trots op. Ik vind dat dus helemaal niet passé hoor. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt.

Groetjes,
Lieve

Miranda
19-10-2007
 Meld misbruik19-7-2007 13:58:37

Hoi!

Helemaal niet passé, vind ik!
Ik heb via een nederlandse website een horloge laten maken met een foto van ons 2, ik heb er op de achterkant onze datum laten ingraveren. Je kan de kast en het bandje (kleur, leder of metaal) zelf bepalen...Origineel en helemaal niet duur: Ga zeker eens kijken op www.timissimo.nl
De levertijd bedraagt 7 dagen, verzendingskosten gratis!
Groetjes!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...