Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

777-huwelijk

  9-7-2007 13:12:05
Eindelijk was het zover! 2 jaar hebben we naar deze dag toegeleefd. Alles was tot in de puntjes gepland en alles is ook schitterend verlopen. Niets, maar dan ook niets is verkeerd gelopen. Zelfs het weer - het enige dat we niet zelf in de hand hadden - was prachtig!

De nacht ervoor weinig geslapen, want ik sliep bij mijn zus in bed en die was ziek en constant aan het snotteren. Maar toen mijn wekkertje om 5 uur afging, had ik geen moeite met opstaan.

Eerst een douche genomen, en dan meteen naar de kapper. Dat is wat uitgelopen, vermits de cameraploeg van de VRT steeds vroeg om iets ‘opnieuw’ te doen. Ik ben daar meer dan 2 uur binnen geweest, terwijl dit maximum anderhalf uur mocht duren. Daardoor was ik dus later thuis voor de maquillage, maar dat was geen probleem want die had zelf al wat vertraging. Ook een geluk dat Christophe nog eens terug naar huis mocht want hij was de hoeden en handschoenen van zichzelf en mijn 2 schoonbroers vergeten (die bleven allemaal in ons appartementje slapen). Daardoor was hij dus ook wat later bij ons thuis waardoor iedereen dus tijdig geschminkt geraakte.

Toen hij aankwam, botste mijn hart echt in mijn keel. Hij belde aan en ik was zo overdonderd. Zó knap! Oh, I love him!! Ook zag ik toen alle suitewagens: 6 krak dezelfde Volvo’s en voor ons (de 7e wagen) een witte cabrio. De auto’s waren prachtig versierd. Dat bezorgde me echt kippevel. Mijn grootouders hebben altijd een Volvo-garage gehad (nu zijn kinderen) en het was mijn grootvader, die 3 maand geleden plots overleden is, zijn grootste wens dat onze suite uit 7 Volvo’s bestonden. Knap, onbeschrijflijk…

Thuis hebben we nog enkele foto’s met de ouders genomen op het terras bij mijn ouders, daarna zijn we meteen vertrokken richting De Boskapelhoeve (www.boskapelhoeve.be ). Dat is een hotelletje dat op enkele 100meters van onze feestzaal ligt. Wij hebben de hele suite daar te slapen gelegd. Iedereen kon dus zijn valies ginder afzetten en toen kregen ze superlekkere broodjes en drank. Ondertussen hebben wij onze foto- en videoreportage gehouden. Als jullie onze foto’s (tot de receptie) al willen zien: www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe . Hans van Enoa was een super toffe fotograaf en de mensen van Elite (video) waren ook ontzettend aangename mensen. In De Boskapelhoeve hebben we dan ook nog foto’s genomen met de suite en is het me gelukt om de eerste keer een plasje te gaan maken met mijn kleed… Amai, dat was een belevenis op zich ;-)

Om 12.30 uur zijn we dan vertrokken richting gemeentehuis, waar we de 7e trouwer van de dag waren. Veel belangstelling dus, ook terug van de VRT. Vermits onze eerste chauffeur zag dat er nog een trouwer bezig was, hebben we nog een extra toertje omgereden. De cabrio was toen open en mijn sluier waaide echt zoals in de film. Super gevoel!

Na ons wettelijk huwelijk zijn we nog geïnterviewd door de plaatselijke krant, Klakson. Ook hebben we nog een foto genomen met de burgemeester omdat hij die blijkbaar allemaal in een grote kader bijhoudt. Van de gemeente hebben we de glazen waaruit we dronken, meegekregen naar huis. Het waren champagneglazen met het logo van Merchtem erop. Knap!

Om 13.50 uur zijn we dan naar de kerk vertrokken. We hebben eerst iedereen laten binnengaan en dan zijn mijn papa en ik als laatste binnengekomen. Blijkbaar duurde dit redelijk lang voor de mensen binnen in de kerk en waren ze Christophe al schrik aan het aanjagen dat ik niet meer zou komen… Hihi. Papa heeft mij tot aan het altaar geleid en bij Christophe aangekomen heeft hij mijn sluier naar achteren gelegd en me een dikke kus gegeven. Weeral kippevel, voor iedereen.

De mis was gewoonweg prachtig! Iedereen die aanwezig was, heeft eens een traantje moeten wegpinken. Zelfs mijn papa, die stoere papa. Ook zei Christophe me op een moment dat hij ’s morgens, samen met mijn 2 schoonbroers, voordat hij bij ons kwam, eens tot bij mijn grootvader zijn graf was geweest. Als ik dat hier schrijf, zit ik weeral met een krop in mijn keel. Hij had dat beter pas in de auto gezegd, want toen rolden de traantjes wel even erg. Ik vond dat zo lief van hem, hij is echt mijn schatje.

Buitengekomen uit de kerk, hebben ze witte rozenblaadjes over ons gegooid en een héél pak rijst. Blijkbaar waren onze chauffeurs tijdens de mis bij de buren rijst gaan kopen. Die patékes toch ;-). De rijst kwam wel heel hard aan, want die chauffeurs gebruikten brute kracht. Ook had ik gezworen nooit een vogel aan te raken (ik ben echt heel bang van alles met pluimen), maar toen kwam daar de zus van mijn schoonbroer aan met 2 mooie witte duiven (die ze een hele week in een kooitje hadden gelaten zodat ze mooi wit zouden blijven). Ik zei eerst dat ik dat niet wou doen, maar ze gaven me een beetje een schuldgevoel, omdat ze van zo ver daarmee waren gekomen en die beestjes een hele week speciaal voor ons zo hadden verzorgd. Dus heb ik samen met de zus van mijn schoonbroer toch die duif vastgenomen en dat heeft echt mooie foto’s opgeleverd. Dank u, Lieselot!

Dan mochten mijn ventje en ik eindelijk samen in de auto. We hebben de hele tijd met de kap open gereden. Zalig! Daar hebben we echt een leuke babbel gehad, want we kwamen tot het besef dat je zo’n dag niet meer stuk krijgt.

Aangekomen aan de feestzaal, hadden we maar heel even de tijd om tot onze positieven te komen, want daar waren de eerste genodigden van de receptie al. Bijna 3 uur aan een stuk hebben wij kussen uitgedeeld en mooie cadeaus aangenomen. Dat was voor het eerst dat ik mijn voeten niet meer voelde. Op een bepaald moment had ik het er zo moeilijk mee, dat ik mijn schoenen gewoon heb uitgedaan en dat ik de hele tijd zo heb rondgelopen. Geen kat die er iets van gemerkt heeft. Hoe kon dat ook anders, met zo’n kleed?

Het eten was superlekker: kreeft, zeetongfiletjes en châteaubriand. Het dessertenbuffet was ook héél lekker.

We werkten samen met de mensen van Elite (videograaf en DJ), die een groot scherm hadden geïnstalleerd op de dansvloer. We hebben enkele mensen uitgebreid bedankt met een mooie speech en een cadeau. Toen werden onze ouders naar voren geroepen en moesten ze samen met ons op een rijtje gaan zitten op een stoel. Op dat moment werd er een filmpje afgespeeld dat we gaan opnemen waren op het strand. Zo mooi, precies echt ;-). In dat filmpje werden onze ouders uitgebreid bedankt, waarna we hen een digitaal fotoframe cadeau gaven. Daarmee kunnen ze de foto’s van de trouw gewoon heel de tijd afspelen.

Toen kwam onze openingsdans: ‘A moment like this’ van Kelly Clarkson. Op het scherm achter ons werd een hele reportage van beelden afgespeeld van de ganse dag (thuis, wet, kerk, enz.). Pràchtig! Iedereen met de krop in de keel. En wij ook.

We hebben tot bijna 6 uur ’s morgens doorgefeest (toen de dansvloer bijna leeg was kon ik eindelijk wat dansen met mijn kleed). Daarna zijn we gaan slapen in De Boskapelhoeve. Wat een prachtige suite dat wij kregen! Waw! ’s Morgens hebben we met heel de suite een uitgebreid ontbijt gekregen. Dat was gewoonweg niet voor woorden vatbaar. Zo vers en zo lekker. Iedereen was in de wolken. We hebben dan nog een tijdje nagepraat over onze dag en het is toch gebleken dat iedereen er zoveel van heeft genoten als wijzelf. We waren absoluut niet zenuwachtig en hebben dat blijkbaar ook naar onze gasten uitgestraald. Ook hebben we besloten dat we nog eens naar ‘ons’ hotelletje terug gaan, omdat het er zo gezellig was.

Gisteren heb ik nog tot 19.30 uur cadeaus geopend en geld geteld en dan zijn we Chinees gaan afhalen. Mijn ventje is vroeg in zijn bedje gekropen, want die heeft plots een zware verkoudheid gekregen en had zelfs wat koorts gisterenavond.

Eindelijk, na bijna 9 jaar, ben ik mevrouw De Wae en ik voel er me super bij!

Woensdagmorgen vertrekken we voor 11 dagen naar Jamaica, jieha!

Ik hoop dat alle andere bruidjes ook zo’n dag als de onze hebben mogen beleven!

Dikke bees,
Fieke
Reeds 2 dagen getrouwd (wow, dat voelt goed om dit te kunnen schrijven)

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 1429


Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 13:21:32

Goh Fieke,

Klinkt allemaal SUPER! Ik krijg hier bijna zelf een krop in de keel als ik dat allemaal lees :-)

Een dikke proficiat en geniet van je reis!

groetjes,
Antonietta
25/08/2007



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 13:25:14

Hallo Fieke,

Alvast proficiat! Dat is een heel verhaal zeg wat je geschreven hebt! Ik ben blij dat alles goed is meegevallen alvast. Wij trouwen 29/09 en gaan ook ver op huwelijksreis naar Mexico. Kan je mij achteraf iets laten weten over Jamaïca? Want mijne toekomstige wil daar ook eens ene gaan :-)

Groetjes Petra



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 13:38:06

Dag Fieke, ik heb je gezien op 1000 zonnen en garnalen. Het was prachtig, jij zowel als je ventje waren héél mooi. Ik heb geduimd voor goed weer op 7/7 en ik ben blij dat het zonnetje heeft geschenen. Voor mij is het het een 3-tal weekjes wachten en hopelijk zal ik ook zo een superdag beleven! Proficiat en geniet van jullie huwelijksreis! Groetjes, Carmen



Sandrine
13-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 14:15:47

Waaaawww, jullie waren gewoon prachtig ! We wensen jullie dan ook alle liefde en geluk toe ! Blijkbaar woon je niet zo ver van ons, zo je me de contactgegevens kunnen doorsturen van de dame die jouw make-up en kapsel heeft verzorgd? Een héél leuke huwelijksreis toegewenst !



Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik9-7-2007 14:22:09

hey Fieke,

Een heel dikke proficiat! Ik ben ook al gaan piepen naar de foto's en ze zijn echt prachtig! (ik heb ineens een mailtje gestuurd naar Enoa om te vragen of ze nog vrij zijn volgend jaar op 17mei)
Jullie zagen er ook allebei prachtig uit!
Nog heel veel geluk samen!

groetjes,

Ilse
17 mei 2008



Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik9-7-2007 14:29:27

Hallo!
Ik ben zelf werkzaam bij Volvo Garage De Keulenaer in Beveren. Ik ben sinds een tweetal weken verloofd met Steven, de oudste zoon van de zaakvoerders. Wij trouwen op 16 augustus 2008. Ik ben uiteraard heel benieuwd naar het volgende: welke Volvogarage is van jullie?
Groetjes, Kristien



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 14:38:45

Hallo Fieke,

Nen hele dikke proficiat met jullie huwelijk.
Ik vind het heel lief van jou dat je je verhaal hier neerpende, ik heb er tranen in de ogen van gekregen al het te lezen, zo mooi !! Nu ga ik eens gaan piepen naar jullie foto's maar die zullen even prachtig zijn dan het verhaal hier.

Veel liefs van een nu wel ongeduldige bruid
Anne
21.09.07



I.
17-6-2006
 Meld misbruik9-7-2007 14:54:57

Fieke,

Ik kan het bevestigen: jullie zag eruit om te pikken zoals ze dat bij ons zeggen ! Iedereen van de suite was trouwens pràchtig ! En de receptie buiten was héérlijk in 't zonnetje. Ik ga nu rap al eens piepen naar de foto's want ik ben wel benieuwd :).

Geniet van jullie huwelijksreis en vooral: draag goed zorg voor elkaar !!!

Dikke dikke kus van Isabelle
xxx



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 14:57:39

Hoi Fieke en Christophe

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk, jullie zagen er gewoonweg prachtig uit!
Ik kreeg zelf ook kippenvel bij het lezen van jullie verslagje én bij het zien van jullie foto's, hopelijk verloopt bij ons ook alles even vlot!
Nog heel veel geluk samen en een onvergetelijke romantische huwelijksreis gewenst!
Groetjes van een toekomstig bruidje-nog 40 daagjes te gaan, Ilse (18.08.2007)



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 15:05:17

Hey Fieke,
wat zagen jullie er prachtig uit!
Echt stralend!
Ik hoop dat jullie huwelijksreis heel mooi wordt .
Geniet er in elk geval van!

Groetjes Katrien
(18/08/07)



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 16:25:49

Hey,

ik heb de ganse dag gedacht aan de vele 777 bruidjes. Wat leuk dat het weer toch meeviel. Hopelijk mag het ieder weekend, voor alle koppeltjes nog zo goed weer zijn.De foto's zijn heel mooi, jullie zien en erg gelukkig uit. Geniet van jullie huwelijksreis, na al het voorbereiden zal het deugd doen.
Een dikke proficiat!

Groetjes,
Isabel
110807



chantal
14-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:23:31

Hallo mevrouw De Wae,
Proficiat en amaai prachtige fotos ben een kijkje gaan nemen en ik twijfel er niet aan dat jullie genoten hebben het staat op jullie gezichten te lezen. Heel mooi kleed trouwens echt fantastisch mooi.

groetjes chantal
14-07-07



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 19:13:08

Hèhè, hier ook effe traantjes in mijn oogskes! Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe!

Jessika 27/07/07
ps: ga nu rap eens piepen naar de foto's



Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 21:35:40

Klinkt echt als een droomhuwelijk! Laat ons hopen dat het voor alle forumleden zo prachtig verloopt ;)

Ik moest trouwens wel lachen toen ik aan het einde van je tekst kwam. Je bent nu Sofie De Wae?
Ik trouw binnen enkele dagen (13 juli) en dan ben ik Sofie De Waen! Toevallig he? ;)



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 22:44:45

Hallo Fieke,

je was echt een prachtige bruid! En het zag er een prachtig huwelijk uit! Van welk merk is je kleedje?
Geniet van jullie huwelijksreis!

Eva



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:11:15

Carmen, bedankt om voor goed weer te duimen. Ik breng voor jou de zon mee uit Jamaica, beloofd!

Sandrine, mijn kapsel werd gedaan door Hilde, een vriendin van mijn moeder. Ze heeft haar kapsalon ('Hilde' genaamd) op de Brusselsesteenweg in het centrum van Zellik, tel. 02/466.65.65). Mijn maquillage werd gedaan door Elke Alen (bekend van op TV, '10 jaar jonger', 'Beautiful', 'Huizenjacht', enz.). Haar e-mailadres is elke.alen@telenet.be.

Ilse, als Enoa nog vrij is, zal je het je zeker niet beklagen. Een echte professional, en heel erg sympathiek!

Kristien, wij hebben 2 Volvo-garages: ééntje in Zellik en ééntje in Drogenbos (De Smet Brussels).

EVA, mijn kleedje is van Pronovias. Ik heb het gekocht bij Moderna in Schepdaal. Echt super sympathieke mensen en heel erg in de weer. Daar ga ik zeker nog terug!

Aan alle meiden hier op 't forum die nog aan het aftellen zijn: ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie allemaal een even mooie dag als ons mogen beleven, dat gun ik jullie echt van harte!

Veel succes nog, ladies!

Dikke bees en tot de 23e, als we nog zin hebben om terug te komen ;-)

Groetjes,
Fieke




Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 10:33:57

Hey Fieke,
jullie straalden gewoon...
Sja, aan de vorige berichtjes kan ik eigenlijk niets meer toevoegen he ...

Enkel een dikke dikke proficiat, geniet van elkaar !

Liefs,

Sarah
15*09*07



I.
17-6-2006
 Meld misbruik10-7-2007 15:43:48

En uw nageltjes, door wie zijn die gedaan ? :)

Dikke bees,
Isa



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 18:38:39

Fieke,

iedereen is blijkbaar al op je site gaan kijken, mmar ik kan je site niet vinden, kan je me het webadres doorsturen? Ben enorm nieuwschierig naar de foto's!!!!!!!!!!
Heb 1000 zonnen&garnalen niet kunnen zien omdat we zelf naar een huwelijk moesten.

Groetjes, mara
mara_686@hotmail.com



Elke
10-5-2008
 Meld misbruik10-7-2007 20:25:09

Hey Fieke,

Ik was ook erg nieuwsgierig naar de foto's en ben een kijkje gaan nemen naar de site. Je ziet er inderdaad prachtig uit. Toen ik de foto's zag dacht ik meteen dat ik jou al eens eerder gezien had. Na mijn hersenen te hebben gepeinigd ging er een lampje branden; wij zijn op paasmaandag (9 april) in Hof ter Buecken gaan brunchen en als ik me goed herinner was jij daar toen ook?!
Wij hebben ook besloten om ons trouwfeest daar te geven (10 mei 2008).
Wij twijfelen of we al dan niet de huis-DJ van Hof ter Buecken zouden nemen... Heb jij hier ervaring mee?
Ik wens je in ieder geval een prachtige en ontspannen huwelijksreis toe!

Groetjes,

Elke



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 0:50:34

Hey Elke,

Eerst en vooral van harte gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk. Je zult ervan versteld staan hoe snel het daar zal zijn en hoe snel de dag voorbij zal zijn. Geniet, geniet, geniet. Da's de enige boodschap die ik je kan meegeven en dat hebben wij dan ook ten volle gedaan.

Ik was niet in Hof ter Buecken die maandag. Dat weet ik zeker.

Ik weet dat de huis-DJ van de feestzaal echt héél goed is, maar wij hadden al geboekt bij Elite (video, DJ, enz.). Dat is een all-in-formule (ze spelen 's avonds reportages af op een groot scherm, samen met muziek enz.). Maar ik heb steeds enorm goeie commentaren over de huis-DJ gehoord en ik zou zéker niet twijfelen!

Vele groetjes,
Mevrouw De Wae ;-)



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 0:52:38

Hey Isa,

Mijn nagels zijn gedaan door een goeie vriendin van mij, Isabelle.

Hierbij vind je haar website: http://nailform.skynetblogs.be/

Ze doet dit in bijberoep en is er super in. Ik heb van iedereen zo'n positieve commentaar gekregen, ik was dolgelukkig met mijn parelmoer tips. Prachtig gewoonweg!

Groetjes,
Fieke x



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik25-7-2007 12:59:12

Hay Fieke,

Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk. Jullie zagen er allen prachtig uit! Momenteel ben ik een beetje aan het rondzien voor een visagiste, en ik vond dat jullie make-up erg mooi was. Ondertussen weet ik al dat Elke Aelen dit gedaan heeft. Nu vroeg ik me af (gelet op haar "serieuze" tarieven) hoe ze precies tewerk gaat en of jullie haar een echte aanrader vinden. Je kan me altijd mailen op sophiesteevens@hotmail.com.

Alvast super bedankt,
Groetjes,
Sophie
Bride-to-be
06.09.2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...