Terug naar overzicht
wij hebben onzen trouw op 3 maand geregeldDus alles komt in orde!Ik trouw 27/707.Succesxxx
Ik ben blij dat er nog mensen zijn die dit op korte termijn regelen want iedereen verklaart mij zot, maar ik vind het zinloos om daar meer als een jaar mee bezig te zijn, het enigste wat je doet is u toch maar zenuwachtig maken.
Hey ze verklaarden ons ook voor zoten wat je wel vaak te horen zal krijgen of kreegGe vindt nooit een zaalvoor uw kleed daar zult ge te laat voor zijn ze,...Maar ik verzeker uHet lukt!En ik en mijnenn toekomstige snappen ook niet waarom iedereen dat al een jaar op voorhand plantIk ben blij dat het op korte tijd gebeurtwant wie weet vind je na een jaar je gekozen trouwjurk al minder mooihetzelfde met de ringenIn iedere geval veel succes en als je vragen heb...xxxWendyxxx
Ik ben in maart ten huwelijk gevraagd en trouw nu in september. Dus een dikke 6 maanden tijd ter voorbereiding. Dit is zeker te doen. Het meeste is zelfs al in orde en moet nu nog enkele kleinere dingen afwerken en hebben nog meer dan 2 maanden tijd.GroetjesGriet
hallo,wij trouwen ook 8-12-2007.Ik ben er 1 maand geleden mee begonnen.Is wel een fijne periode om te trouwen vind ik(misschien is er dan wel sneeuw.Onze feestzaal is dan met kerstversiering versiert.wat ligt al vast:-feestzaal,eten en drinken-kerk-trouwen voor de wet-bruidskleed,schoenen,juwelen,lingerie-DJ-misboekjes zijn al bij de drukker-uitnodigingen zelfgemaakt -fotograafwat nog te regelen:-vervoer-kleding bruidegom en schoenen-wachten op papieren van gemeente:ondertrouw-bedankjes-ringen-bloemen-notaris-nog 2 keer trouwkleed gaan passen.Waar trouwen jullie? Wij in neerpeltgroetjes ilse en yvan
Hallo Ilse,Tof dat er iemand is die op dezelfde dag trouwt! Oei jullie staan al veel verder dan wij. Bij ons ligt de zaal vast van dit weekend en voor de rest ben ik ideetjes aan het opdoen maar is er nog niets geregeld.Ik ben van West-Vlaanderen (Menen).
Als je nog een fotograaf zoekt voor december?Kijk eens op www.artxpo.be en informeer gerust naar onze 'Winter-Wedding'korting.Heel veel geluk met jullie voorbereidingWouterinfo@artxpo.be
hallo karlijn,je hebt nog tijd genoeg hoor,als je je er even aanzet is zo alles geregeld,geniet ervan.groetjes ilse en yvan 8-12-2007
Hallo allemaal! Goed nieuws: in onze eerste week van voorbereiding is er al veel geregeld! De kerk en priester liggen vast, de zaal ligt vast, heb al mijn trouwkleed van gisteren, en we hebben al een afspraak gemaakt voor onze trouwringen zaterdag... Dus de belangrijkste dingen zijn geregeld, joepie!