Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

groot alarm!!!! Bruidsjurk plots niet meer te krijgen!

9-7-2007 9:27:15
Hallo Catherine, Tamara, Angie en Kelly
Bedankt voor de reacties, ben zaterdag naar de winkel geweest. Heb mijn voorschot netjes teruggekregen, met 1000 verontschuldigingen erbij.
Heb de tweedehands Miss Kelly gezien op internet hoor. Maar heb mijn oog reeds op iets anders laten vallen. Ik heb het slim kunnen spelen in de winkel, ze kunnen me het andere model dat ik heb gezien zonder problemen leveren, met een mooie korting van 300euro erboven op! Dus ik ben nu weer tevreden, raar maar waar, ik heb terug vertrouwen in de winkel, ze hebben me correct behandeld en nog korting gegeven ook voor het ongemak.
xxx amber

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:18:45

Hey Amber,

Da's inderdaad een mooi compromis, die 300 euro korting! Zo maken ze het toch een klein beetje goed. Zeker als jij een andere jurk ook even mooi vind.

Groetjes

Lies

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:18:53

Hey Amber,

Da's inderdaad een mooi compromis, die 300 euro korting! Zo maken ze het toch een klein beetje goed. Zeker als jij een andere jurk ook even mooi vind.

Groetjes

Lies

catherine
22-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:19:18

Hey Amber,
Ik ben heel blij dat het nog goed afloopt. En dat je een prachtige nieuwe jurk gevonden hebt. Veel succes nog met de voorbereidingen.
Groetjes,
Cat

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:49:27

Hoi Amber,

ik ben echt blij voor je dat je een ander en even mooi kleedje hebt gevonden en dan nog met zo'n mooie korting :)

Ik heb al meerdere keren ondervonden dat iets kan mislopen en even heb je het gevoel dat alles in elkaar stort, maar op de één of andere manier komt er steeds een andere oplossing uit de bus, en bij mij is dit steeds nog een betere oplossing dan ervoor.
Ik heb soms echt het gevoel dat sommige dingen gebeuren met een rede. Ik probeer me daar steeds mee te troosten!

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...