Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zomer voorspeld tegen volgend weekend!!!!

  8-7-2007 19:15:38
Joepiejijij,
goed weer voorspeld vanaf vrijdag.
Voor de bruidjes die ook trouwen volgend weekend.

Tineke

Tineke
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 803


joelle
14-7-2007
 Meld misbruik8-7-2007 19:53:19

Tineke,
schitterend he! wij trouwen zaterdag 14 juli en ik sprong een gat in de lucht toen ik vandaag vernam dat eindelijk de zomer er aankomt! Veel Succes
groetjes Joelle



Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik8-7-2007 20:56:34

Hey,

Wij trouwen ook volgend weekend en ik sprong ook een gat in de lucht. Op Meteoonline geven ze voor Genk 29 graden.
Ik hoop dat de voorspellingen niet meer veranderen, dan kunnen we onze cabrio open laten.
Veel succes voor de bruidjes en bruidegommen van volgend weekend!

Groetjes



Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik8-7-2007 23:48:09

Wij trouwen op 13 juli, maar ik zie dat er bij ons 65% kans op regen is (bron: skynet.be)
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de zomer inderdaad op komst is! Dit weekend was prachtig, dus hopelijk blijft het zo!



Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 7:43:23

Hallo Sofie,

Vertrouw nooit op de site van skynet of zita. Deze gaan veel te ver in de tijd. Kijk maar gewoon op KMI.
Daar is het veel beter

Tineke



didin

 Meld misbruik9-7-2007 8:24:34

Hahaha, ik dacht dat ik niet goed hoorde toen ik het vernam. Wij trouwen ook volgend weekend (14 juli) en ik ben al een week op het internet aan het zoeken naar weersvoorspellingen. Ik was al volop paraplu's aan het kopen. Eergisteren was het volgens de weersite van HLN 20 graden, zwaarbewolkt en regen en nu dit! Joepie! Hopelijk dan toch niet alleen geluk voor de 7/7 bruidjes ;)



Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:40:08

Dag Tineke,

gisteren stond op meteoonline nog 75% kans op regen voor donderdag, ik panikeerde daar ook al op :p
Op skynet gaven ze iets slechter weer uit voor vrijdag dan voor vandaag, word ik vandaag wel niet wakker met regen en onweer zeker!
Maar nu geven ze op skynet plots maar 15% kans meer op regen voor vrijdag :-) :-)

Maar ik ga inderdaad niet meer vertrouwen op skynet. Meteoonline geeft nu voor vrijdag ook goede voorspellingen :-)

Maar ik zal braafjes afwachten tot morgen, wanneer kmi.be ver genoeg vooruit kan zien :p



Tine
14-7-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:49:36

Hey Tineke
Hier dat andere Tineke, die ook volgende week 14juli trouwt, kheb maar één woord, JOEPI!!!!!!
We zullen stralen, én het wordt stralend weer; super toch!!
Allez, nog eventjes geduld,
Succes nog met de allerlaatste voorbereidingen,
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl



Veroniek

 Meld misbruik9-7-2007 12:01:32

Hoi allen

Ik hoop voor jullie dat het echt zo is en dat het zo blijft tot het weekend erna... ;o)

In ieder geval succes volgend weekend!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



didin

 Meld misbruik9-7-2007 18:32:38

Grrr.... nu ineens is het weer onweer en regenbuien... volgens de site van HLN toch... Ik word echt GEK van dat weer....:(


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...