Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer speechen?

  8-7-2007 14:15:03
Dag meisjes,

Ik vroeg me af wanneer we best speechen op het avondfeest. Is dat voor het eten? Of voor de openingsdans? Of nog op een ander moment?

Groetjes,

Katrien

Katrien
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 678


Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik8-7-2007 14:23:45

Wij doen het voor het eten.

Greetz en succes
xxx



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik8-7-2007 22:36:04

normaal gezien is dit net voor het eten als iedereen zijn tafel kent en aan die tafel zit of staat... om iedereen welkom te heten en smakelijk eten te zeggen he

sas
al twee dagen getrouwd



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 14:58:30

Dag Katrien,

Dit is ook weer iets dat je helemaal zelf kan kiezen. De meeste mensen zeggen sowieso al iets voor het eten, om iedereen smakelijk eten te wensen, zo ook zullen wij dit doen. Ik ga mss 2 min iets zeggen dan, en dan vlak voor het eigenlijk dansfeest ga ik ook nog onze ouders bedanken, op een ludieke manier.

Groetjes,
Véronique



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 18:34:43

WIj doen het na het binnenkomen in de zaal voor wij onze tafel innemen. Dan kan je iedereen ook smakelijk eten wensen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...