Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanraders!!!!

  8-7-2007 11:48:01
hey bruidjes to be

wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd en alles maar dan ook alles is perfect verlopen!!! bij deze wil ik zeker iedereen waar we mee gewerkt (en genoten) hebben aanraden.

onze feestzaal was De Snip in Moorsel bij Aalst. (www.feestzaaldesnip.be ) alles dik in orde, veel te veel hapjes en drank, de bbq was overvloedig. de commentaren van onze gasten waren enkel dat ze te veel gegeten hadden en dat ze veel te vlug de glazen kwamen vullen (één keer drinken en t werd al weer gevuld). ook de contacten met de zaal waren warm en eerlijk.

onze fotograaf was thierry (www.fotomoment.be )ook al dik in orde. sympathiek, alles kan, niks is te veel gevraagd en het belangrijkste voor de meeste hier is de prijs... hij komt ook van s morgens vroeg en blijft tot eventjes na de openingsdans, geen verplichting voor album, en je krijgt alle foto's op hoge kwaliteit op dvd.

onze wagen kwam van nostalgic cars te wichelen (www.nostalgic-cars.be ) en is ook super! ze hebben heeeeeeeeel veel keuze, zijn super sympathiek en er is ook niks te veel gevraagd.

onze dj was jan van der stuyft (0475432311).
de dansvloer is geen 5 minuten onbemand gebleven en dat tot half vijf... dan hebben we een laatste dans gedaan en zijn we naar huis gegaan.

iedereen en zeker wij waren heel tevreden van onze dag en willen deze mensen dus zeker aanraden omdat zij onze dag toch deden staan of vallen, want wat onthouden mensen van een feest? was er genoeg eten en drank en was er ambiance... dus bij deze...

sas
al twee dagen getrouwd!!

saskia
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 808


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-7-2007 12:57:27

Hoi Sas,
Leuk om te horen! En, wij hebben dezelfde DJ... dus het is heel fijn om te lezen dat jullie zo'n goeie ervaring met hem gehad hebben!
Geniet er nog van
Groetjes
Caroline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...