Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met wim meeussen?

8-7-2007 10:19:29
hoi,
iemand zijn ringen gaan halen bij wim meeussen?
kunnen jullie foto's doorsturen?
tevreden over prijs-kwalitieit?

dorien

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2068

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik8-7-2007 11:09:28

Hallo,
Je kan bij Wim Meeuwssen via zijn website de lijst van ringen met bedrag opvragen, dan stuurt hij die door... zo heb je meteen een zicht op al zijn ringen. Wij hebben ze niet bij hem gekocht. Ik vond ze supermooi maar duur... wij hebben ze gekocht bij Gerda De Vrij... het winkeltje tegenover hem... en iets goedkoper en ook supermooi!
Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik8-7-2007 15:11:19

Onze ringen komen ook van bij Wim Meeussen.
We hebben er 1010 voor de 2 voor betaald. Niet echt goedkoop dus.
Als je hem mailt voor informatie krijge je een overzichtslijst met al hun trouwringen: foto'tje + prijs per paar.

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 9:38:08

Hey Dorien,

Onze ringen komen ook van bij Wim Meeusen. Als je me je email-adres geeft, stuur ik je de overzichtslijst en een fotootje van de onze door. Wij hebben Wim zelf ontmoet op een beurs en hebben toen een prive-afspraak gemaakt. We zijn steeds zeer vriendelijk en persoonlijk behandeld geweest. Wel is het zo dat als je zonder afspraak op een zaterdag langsgaat dat het dan echt bandwerk is...
Verder hebben we de ringen op de afgesproken datum kunnen afhalen. Ze passen perfect en ook de inscriptie is in orde!
Ik vind dat de prijzen al bij al nog meevallen. Je krijgt wit of geel goud en eventueel briljantjes. Verder betaal je natuurlijk ook de naam, maar daarvoor heb je ook wel een bepaalde exclusiviteit: Er gaan niet nog 1000 andere koppels dezelfde ringen hebben.

Groetjes

Lies
bramenlies@gmail.com
27/10/2007

Katrien
22-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 11:44:41

Hey,

Wij zijn ook bij Gerda De Vrij geweest in plaats van bij Wim Meeusen. We zijn daar zeer vriendelijk onthaalt geweest en we hebben onze ringen na een 8-tal weken kunnen gaan afhalen. Dit met graveringen en alles! Als je dan toch in de Wijngaardstraat bent raad ik je aan om er ook eens binnen te gaan.

Groetjes,
Katrien
22092007

yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik9-7-2007 12:36:31

ik heb nog geen foto, maar wij hadden de 2 ringen voor 680 euro.
ga er gewoon eens langs, ze zijn heel vriendelijk.

groetjes & succes!

Els
22-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 16:56:05

hallo
wij hebben ook ringen van Wim en ik vind het een echte aanrader. Wij zijn op alle vlakken super tevreden

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-10-2008 12:29:59

Wij hadden eerst enkele etalages bekeken bij andere juweliers, ik moet zeggen dat je daar dikwijlsde ringen van 900euro en meer 'uitkoos'. Ik was al bang dat ik een enorm dure smaak had. Wim Meeussen had ik in een Magazine gezien en zijn stijl sprak me meteen aan. Ter plaatse hebben we een geweldig originele ring gekozen, met briljantje en alles op en aan, en voor onze 2 ringen betalen we nu 1080euro. T is dan ook voor t leven, hé!

steffi

Meld misbruik31-10-2010 8:23:21

steffike_nu_online@hotmail.com

Hallo, zouden jullie eventueel de overzichtenlijst met de prijzen willen doorsturen astublief

groetjes steffi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...