Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders en getuigen

  7-7-2007 20:07:59
Wij wouden naar het Bruidshuis in Kappellen gaan. Nu lees ik hier dat het zeker de moeite niet is. Hebben jullie een alternatief? Waar kan ik mooie cadeus voor ouders, gasten en getuigen kopen? Wij wonen in Sint-Niklaas.

ann
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1404


Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik7-7-2007 20:24:44

Hoi Ann,
Ik zou dit niet doen.
Ik ben zelf daar 3 weken geleden geweest maar het was echt de moeite niet.
Aan wat had je gedacht van cadeaus?
Ik heb hier al vanalles gelezen over bedankkaarsjes en Bongobonnen of had je iets specifieks in gedachten?
Succes
Sophie
18.04.2008



Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik7-7-2007 21:07:46

Hey Ann,

Je bedoelt het bruidsparadijs zeker!
Het lijkt inderdaad niet de moeite, maar ze hebben er wel een aantal leuke accessoires.
Wij hebben er heel mooie spiegels gekocht om de ouders te bedanken (je kan ze op hun site bekijken) en een mooie huwelijkskaars.
Een mooie winkel is het niet, hij oogt nogal onverzorgd, maar wat wij er gekocht hebben was wel helemaal in orde!

Groetjes,
Cathy



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik8-7-2007 10:52:07

wij zijn gewoon bij de juwelier langsgeweest en hebben voor de getuige van mijn man een uurwerk gekocht en voor mijn getuige een mooi juweeltje.
de ouders hebben een album gekregen en hebben nog een mooie ingekaderde foto te goed

sas
al twee dagen getrouwd!



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik8-7-2007 10:52:16

wij zijn gewoon bij de juwelier langsgeweest en hebben voor de getuige van mijn man een uurwerk gekocht en voor mijn getuige een mooi juweeltje.
de ouders hebben een album gekregen en hebben nog een mooie ingekaderde foto te goed

sas
al twee dagen getrouwd!



ann
4-8-2007
 Meld misbruik8-7-2007 20:07:01

Ik dacht aan een mooie spiegel met een tekst of een bedankingskaars. Wie weet waar ik dat kan vinden (ik trouw binnen 27 dagen).



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik9-7-2007 12:24:12

Hey Ann

In sint Niklaas is in de Plezantstraat een winkel, Figaro, hier hebben ze ook spiegels, kaarsen etc...

Echt de moeite !

Succes ermee

Groetjes,
Sarah
15*09*07



ann
4-8-2007
 Meld misbruik9-7-2007 12:48:12

bedankt alvast sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...