Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zware beslissingen

6-7-2007 18:47:17
Hallo,

Wij werken in twee delen op ons trouwfeest: eerst is er het huwelijksdiner voor familie, getuigen en buren (ouders), nadien komen de avondgasten voor het dessertbuffet en dansfeest erbij. Nu weet ik niet of ik de kinderen van de buren ook op het diner moet uitnodigen (dit zijn vrienden van mij). Maarja waar trek je dan de grens? Dan zou ik ook al men vrienden moeten uitnodigen?
Weten jullie optie?

Groetjes Petra

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 266

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik6-7-2007 21:35:27

Helabeekes,

Tis ni makkelijk wie komt wel, wie niet, wat doe je voor de ene, wat voor de anderen...Wij zouden het ook graag doen zoals jij (diner en dessertenbuffet) Maar wat met de buren van de ouders? Wij denken een kleine drink met hapjes te geven een week voor de trouw bij de ouders thuis. Dan komt er enkel familie voor 't diner en de collega's en kameraden voor t dessert.

Groetjes

Wendy
02/08/2008

Natacha B

Meld misbruik7-7-2007 19:22:33

Wij doen het zo: na het wettelijk huwelijk (er is geen kerkelijke dienst) gaan we naar de feestzaal waar er receptie en barbecue is voor de familie (ook al 60 personen).
Daarna komen we avondgasten voor dessert en dansfeest: vrienden, ex-medestudenten, collega's, buren, vrienden & buren van ouders.

Bij ons komen dus geen buren naar het diner, enkel naar het avondfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...