Terug naar overzicht
PetraDe adressering staat altijd rechts hé. Dhr.& Mevr. Peeters is volgens mij voldoende. Je hebt denkelijk geen plaats voor de twee achternamen. Ik heb de omslagen toegekleefd. Kies zelf maar wat je het beste lijkt. groetjes en succes
Hoi Petra, ik heb de adressen iets meer naar links moeten beginnen aangezien ik ze eigenhandig in kalligrafie heb geschreven en je dan een beetje meer plaats nodig hebt dan gewoon geschreven. Wij hebben iedereen aangesproken met Dhr en Mevr en dan beide namen + voornamen. De omslagen waren niet toegeplakt maar dat moet je zelf een beetje zien, als je met losse kaartjes werkt is het misschien wel beter om ze toe te kleven zodat je geen risico loopt dat ze d'r zouden uitvallen. Hopelijk heb ik je hiermee wat geholpen...veel schrijfgenot. Groetjes Kate
Ik heb de adressen eerder rechts van het midden geschreven. Ik heb enkel namen geschreven en geen aanspreektitels. Zo kon ik geen fouten maken met holibi koppels. Mijn man heeft veel neven en nichten waarvan we het geslacht van de partner niet kenden. Nu dus wel. :d