Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Lies

  6-7-2007 17:03:24
Hoi Lies,

Ik vind het ook geweldig om eindelijk eens iemand tegen te komen die op dezelfde dag als ons trouwt.
Mag ik mssn je e-mail adres, kunnen we eventueel wat ideetjes of zo uitwisselen.

Thx
Annick

Annick
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 786


Lies
27-10-2007
 Meld misbruik9-7-2007 10:04:25

Hey Annick,

Sorry voor mijn late reactie. In het weekend zit ik wat minder achter mijn pc.
Ik vind het ook heel leuk om iemand te vinden die op dezelfde datum trouwt! Hier op het forum zie je vooral zomerbruidjes en de bruidjes voor 2008. Wij vallen daar wat tussenin, dus na de zomer denk ik wel dat het hier redelijk stil zal zijn voor ons.
Mijn emailadres is bramenlies@gmail.com. Hopelijk krijg ik snel een mailtje van jou!

Groetjes

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...