Terug naar overzicht
Dag Kathleen,Ik ben zelf nog niet in het Hof Van Aragon geweest, maar mijn vriend zijn ouders wonen er in de buurt, dus ik ben er al wel héél vaak gepasseerd. Ik kan dus niets zeggen over de service of het eten ofzo, maar wat ik wel kan zeggen is dat je daar écht niet buiten kan, en ik veronderstel wel dat jullie op 4 juli hopen om toch wel iets buiten te doen, niet? Bovendien is daar ook totaal geen parkeerplaats, zeker niet op zaterdag. Het Hof van Nazareth is volgens mij van dezelfde uitbaters, en daar kan je wel buiten.Wij trouwen in Het Molenhuis in Vremde...Veel succes nog met jullie zoektocht! Groetjes,Kim28/06/08www.kimenmaarten.bruiloftsite.nl
Hey Kathleen,ik kan er zelf nog niet over oordelen, maar morgen moeten wij naar een trouwfeest van een collega en haar feest gaat door in het hof van Aragon in Lier. Ik laat u dan wel iets weten goed? Je hebt er twee zalen en zij heeft die waar 80 personen binnenkunnen. Er is ook een grotere zaal. Ik weet wel dat het niet echt goedkoop was, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat de zaal zelf heel middeleeuws is ingericht. Maar later meer info.Groetjes Katrien
hoi,ik heb dit weekend ons trouwfeest gedaan in het hof van aragon. en als ik opnieuw zou kunne kiezen, zou ik meteen terug voor hun gaan. super vriendelijk en eten was uitstekend. we hadden de receptie in de tuin en de eerste zaal die er aan grenst. en t avondfeest in de 2 zaal. de wanten waren wel geopend hoor. want we hebben ook een desserten buffet genomen.krijg al terug honger als ik er aan terug denk. e qua prijs kwaliteit , super.prijzen vond ik persoonlijk voor al die gangen en mooie en lekkere bereidingen , weinig.we hadden ook een dj genomen die zun aanraadde, dj martin. die was echt op en top. de dansvloer heeft geen minuut leeg gestaan. hij heeft echt super goed gedraaid. dus moest je daar nog naar op zoek zijn. twijfel dan maar niet.moest je nog vragen hebben, mag je me steeeds contacteren hoor.yorditje1@hotmail.comgroetjes sarahreeds 6 dagen getrouwd.