Terug naar overzicht
Hey Kate,Wij trouwen ook 8-9-2007. Hebben jullie er ook al zoveel zin in?Bij ons hoeft niet echt veel meer geregeld te worden. Wat we (dit schiet me nu zo te binnen, misschien is het nog wel meer) nog moeten doen:bloemenringen ophalenpak kopen voor aanstaande (gaat hij zaterdag doen, dus dat telt eigenljk niet meer)definitieve tekst van uitnodigingen doorsturen, zodat de kaarten volgende week gedrukt kunnen wordenbedankjes afmaken en inhoud (snoephartjes) kopenenveloppen stickeren (wilde eerst schrijven, maar dat is me echt teveel werk)auto regelen (we hebben al een auto aangeboden gekregen, maar mijn aanstaande wil eigenlijk een amerikaan)dingen doorspreken met ceremoniemeesterproefkapsel en make-upVolgens mij is het dat zo'n beetje. Maar goed, misschien nog een aantal kleine dingetjes, maar dat lukt meestal tussendoor wel even. En hoe staan de voorbereidingen bij jullie ervoor?Groetjes Selma
Hallo,Wij trouwen 15/09 en ook bij ons is het meeste al geregeld. Wat staat er nog op mijn to do lijstje:-uitnodigingen versturen (daar beginnen we volgende week mee)-bedankingskes maken-nadenken over welke bloemen we in de kerk willen (een vriendin van mijn ma gaat deze maken)-bruidsboeket bestellen-nog een afspreken met de pastoor-misboekjes laten copiëren-afspreken met de DJ (in augustus)-een laatste keer afspreken met de mensen van de zaal, fotograaf, auto: allemaal laatste week)-bloemen ouders en getuigen-ontbijt reserveren voor onze burgerlijke trouw-donderdag zou mijn kleed af zijn (ben superbenieuwd)-proefkapsel en -make up-enveloppendoos makendus, eigenlijk allemaal kleine dingetjes. Alleen in het maken van de uitnodigingen zal nog wat tijd kruipen, vermoed ik... maar da's leuk werk é:-)Goh, ik kijk er heel erg naar uit!!! morgen is het nog 10 weken:-)groetjesCaroline
Hallo Kathleen,Wij trouwen 29/09 en vandaag be ik mijn uitnodigingen gaan halen. Ik ben blij met het resultaat, heel mooi! Volgende week begin ik ze te versturen. Zoals je zegt het meeste is al geregeld, buiten nog de details. Maarja, das normaal he!Veel succes en proficiat alvast!Groetjes Petra
hey,Wij trouwen op 01/09/07 en zijn zo goed als klaar. Ben nu bezig met het maken van bedankingen en tafelschikking. We moeten nog wel een keer naar het gemeentehuis om de ceremonie te bespreken en naar de fotograaf en ceremoniemeester. Nu mijn ventje zijn kostuum morgen nog gaan halen en ik hopen dat mijn kleed ooit nog eens gaat binnenkomen in de winkel (is in november besteld)Groetjes
he katleenwij trouwen ook op die dag. bij ons gat het ook zeer vlot, soms word ik wat zenuwachtig omdat het ZO vlot gaat en heb ik bang dat ik iets ben vergeten maar dat zal wel niet denk. het zijn allemaal nog kleine dingen die toch nog moeten gebeuren en ook veel dingen die je pas op het einde kan doen. het komt allemaal wel in orde geniet gewoon van je voorbereidingen dan loopt het allemaal wel goed af.groetjes katrien