Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwen voor een tweede maal...

6-7-2007 14:42:05
Hallo allen,
Hier een toekomstig bruidje op leeftijd, ik huw voor de tweede maal met een schat van een man !
Gezien we beiden van plezier houden is onze aandacht vooral gericht op het avondfeest. Daarom dat wij eraan denken een simpel zaaltje te huren waar er duchtig gefeest kan worden tot in de late uurtjes. Om de hongerige maagjes niet te vergeten dachten we aan een koud buffet. Iemand van jullie enig idee die dat kan verzorgen voor ons aan een schappelijke prijs ? Feestgebeuren zal doorgaan in de omgeving van Ramsel.

Julia
19-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 538

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik6-7-2007 15:15:27

hallo Julia,
Ik ben ook "op leeftijd" en wij doen alles erop en eraan en hebben een zaal gevonden in Kruibeke,de watermeulen,ze hebben een website, www.dewatermeuelen.be en gegarandeerd het is er heel goed!maar de prijs voor ons is ongeveer 3000€ maar daar zit wel eten bij en drank tot 3uur smorgens ,maar waarschijnlijk ligt dat niet in je buurt,voor mij is het ook de 2de maal maar ik ben nog nooit getrouwd in een bruidskleed bij de zaal zit ook dj van het huis.wanneer trouw jij?
succes,
KARINA
(nog 21 dagen)

Julia
19-4-2008
 Meld misbruik6-7-2007 15:45:41

Hallo Karina,
Vooreerst al een proficiat voor je "tweede stap" ;-) Ik zie dat het nog maar 21 daagjes verwijderd ligt bij jou. Wijzelf gaan het wagen op 19 april 2008. ( Tevens de verjaardag van de bruidegom ).
Bedankt voor de reactie, en ja, kruibeke is wat ver voor ons. Wat de prijs betreft van jouw feest denk ik wel dat je goed zit als je rekening houdt dat er zelfs een DJ bij inzit. Heb jij veel genodigden ? Hier is er een ruwe schatting van een 60-tal personen
Groetjes,
Julia
( Oh ja, effe vermelden, ik ben 44, mijn schat 49 )

Annick
27-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 16:57:44

Hoi Julia,

Ik doe het net als jullie voor de tweede keer. Ik ben 39 en mijne lieverd 36.
Wij gaan ditmaal ook niet meer voor een traditioneel feest (want dat hebben we beiden al eens gehad) en wij geven een echte "trouwfuif". Een echte party dus en van 21 tot 24.00 u staat er bij ons een frietkraam buiten waar onze gasten mogen halen wat en hoeveel ze willen.
Dit is ook niet zo duur als een avondfeest (ongeveer 1500 € voor het eten) dus ons feest kost ons ook ongeveer 3000 euro met drank en zaal inbegrepen).
Wij hebben ongeveer 140 genodigden.
Ik denk dat je wel een gepaste formule voor jullie dag kunnen vinden.
Alvast veel succes!

Annick
27/10/07

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik7-7-2007 0:31:58

Hallo Julia,
Wij zijn met ongeveer 75 personen op het avondfeest.ik ben 42 en mij sjoeke is er 40 geworden.Op de verjaardag van je ventje is wel een mooi kadootje vorm hem he ;)
sorry dat ik je niet kon helpen maar toch nog veel succes,
Karina & Filip
(nu nog 20 dagen lol)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...