Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart of bruidsijstaart

6-7-2007 11:16:00
Beste allemaal,
wij twijfelen of we een bruidstaart moeten nemen of een bruidsIJStaart.
Op het moment dat we op de feestlocatie aankomen zal deze taart, samen met een glaasje champagne klaarstaan en zullen we samen het glas heffen en de taart aansnijden.
Daarna gaan we eerst lunchen. De taart wordt dan als toetje opgedient.
We twijfelen of het toetje een ijstaart of een gewone taart moet worden.
Heeft iemand suggesties?
We hebben een ijssalon gevonden die ijstaarten in de vorm van een bruidstaart kan maken, dus dat is het probleem niet.

Judith
22-09-2007

Judith
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 312

s
1-6-2007
 Meld misbruik6-7-2007 11:33:21

Hoi!

Als ijsfanaat zou ik voor de ijstaart gaan!!

Ik heb op ons huwelijk echt gekozen wat wij lekker vinden en niet naar de gasten gekeken. :d
Maar misschien wil jij wel rekening houden met de gasten en moet je bij hun eens polsen.

Groetjes, Nieke

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik6-7-2007 11:44:38

Wij gaan voor ijstaart, mijn ventje heeft mogen kiezen en hij is bakker van opleiding en heeft vroeger zoveel biscuits gemaakt en is ze beu gezien. :-)
Daarbij ik eet dat toch niet, maar een stukje ijstaart gaat er altijd in! :-)

Groetjes,
Véronique

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 13:44:36

Hey Judith,

je kan natuurlijk doen wat jullie beiden het lekkerst vinden, of eens rondvragen. Wat me opvalt is dat 'de jeugd' eigenlijk liever ijstaart dan biscuit heeft. Ik heb toch liever ijstaart, evenals mijn beste vriendinnen, zussen etc. Wij gaan dus niet voor bruidstaart, maar een bruidsijstaart gaan.

Elke

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 13:45:40

nog iets vergeten, na een 'zoveel-gangen' maaltijd, kan het zijn dat de meesten geen biscuit meer opkrijgen, terwijl een stukje ijstaart er altijd wel bijkan.

Elke

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik6-7-2007 16:09:30

wij hebben geen taart of ijstaart omdat er zoveel te eten is,wij geven wel een dessertbuffet dat iedereen kan kiezen.
Succes,
Karina

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik7-7-2007 10:05:59

Hey,
Jullie moeten kiezen wat JULLIE het liefste eten en naar niemand anders kijken. Dit is jullie dag en dag mag er gegeten worden wat jullie graag eten, ook al lust ma of pa of ... dit niet.
Zo doen wij het toch. We konden kiezen tussen dessertbuffet of bruidstaart of ijstaart, maar aangezien wij liever het dessertbuffet hebben, kiezen wij voor dit buffet. Ook al is er bij de bruidstaart een mooie show bij.

Groetjes, Amalia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...