Terug naar overzicht
Hoi!Als ijsfanaat zou ik voor de ijstaart gaan!!Ik heb op ons huwelijk echt gekozen wat wij lekker vinden en niet naar de gasten gekeken. :dMaar misschien wil jij wel rekening houden met de gasten en moet je bij hun eens polsen.Groetjes, Nieke
Wij gaan voor ijstaart, mijn ventje heeft mogen kiezen en hij is bakker van opleiding en heeft vroeger zoveel biscuits gemaakt en is ze beu gezien. :-)Daarbij ik eet dat toch niet, maar een stukje ijstaart gaat er altijd in! :-)Groetjes,Véronique
Hey Judith,je kan natuurlijk doen wat jullie beiden het lekkerst vinden, of eens rondvragen. Wat me opvalt is dat 'de jeugd' eigenlijk liever ijstaart dan biscuit heeft. Ik heb toch liever ijstaart, evenals mijn beste vriendinnen, zussen etc. Wij gaan dus niet voor bruidstaart, maar een bruidsijstaart gaan.Elke
nog iets vergeten, na een 'zoveel-gangen' maaltijd, kan het zijn dat de meesten geen biscuit meer opkrijgen, terwijl een stukje ijstaart er altijd wel bijkan.Elke
wij hebben geen taart of ijstaart omdat er zoveel te eten is,wij geven wel een dessertbuffet dat iedereen kan kiezen.Succes,Karina
Hey,Jullie moeten kiezen wat JULLIE het liefste eten en naar niemand anders kijken. Dit is jullie dag en dag mag er gegeten worden wat jullie graag eten, ook al lust ma of pa of ... dit niet.Zo doen wij het toch. We konden kiezen tussen dessertbuffet of bruidstaart of ijstaart, maar aangezien wij liever het dessertbuffet hebben, kiezen wij voor dit buffet. Ook al is er bij de bruidstaart een mooie show bij.Groetjes, Amalia