Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele manier geldcadeau

  5-7-2007 20:33:12
hoi,
ik moet zaterdag naar een trouw. Nu zitten we vast met het cadeau. we leggen met enkelen samen en hebben 360 euro. we hadden graag ballonnen met geld in en helium tegen het plafond van de feestzaal laten hangen, met letters op om een zin te maken. Nu blijkt dat helium 75 euro kost voor 100 ballonnen en we vinden dat een te grote hap uit ons budget...

nog iemand ideeën???
de tijd dringt...

Sofie

sofie
10-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 965


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-7-2007 21:57:32

Hey,

Je kan het geld ook in een geschenkballon hangen.
Zo heb je bvb. 2 ballonnen boven elkaar en toont het toch iets groter dan één enkele ballon.
Het is wel minder spectaculair dan uw oorspronkelijk idee natuurlijk maar wel veel goedkoper.

Groetjes, Sissi
(40 dagen getrouwd)



Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik5-7-2007 22:13:34

een boompje kopen, en daar allemaal muntjes in hangen, je kleeft er een draadje aan met plakband, en hangrt de boom vol.
Heb ik ooit gedaan, en veel leukr reacties op gekregen. Die olijvenboompjes die je nu ziet zijn heel mooi. ;)
Groetjes, Bianca
08/08/2008



eva
1-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 8:35:57

Hoi,

je kan het bedrag laten wisselen in muntstukjes en daarmee flesjes bier of zo (hun favoriete drank bijvoorbeeld) opvullen en er de kurk terug op duwen.

Een ander ideetje is een kruiwagen en deze vullen met zand en daartussen munten en nog andere kleine dingetjes steken

Dat zijn de eerste zaken waar ik aan denk. Als ik nog aan iets denk, dan post ik het hier wel!

Groetjes,

Eva



Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik6-7-2007 9:47:03

hey,

Indine je in hun huis kan, kan je balonnen gewoon opblazen, in enkele geld steken , in andere rijst en hier hun woonkamer/gang/ slaapkamer mee volsteken. (dit hebben wij al eens gedaan, uitraard wel vertellen dat ze de balonnen goed moeten nakijken!!).
Ja kan in plaats van geld aan een boopje te hangen, het onder de aarde in de pot verstoppen...

veel plezier!

Ilse
17mei2008



marjan
4-8-2007
 Meld misbruik6-7-2007 11:07:16

Hey Sofie,
nog een leuk idee: geld in kleine munten verzamelen, een grote vaas kopen en opvullen met haargel (van die goedkope potten uit het kruitvat bv)

werkwijze: beetje gel in de vaas en dan munten erin steken, terug beetje gel erboven, terug munten erin steken, en zo tot boven.

het is wel vettig om te maken maar leuk en vooral mooi als cadeau.

groetjes
Marjan
04/08/07



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 16:11:55

Wat ik een erg leuk idee vind:

Je neemt geen geld mee, maar 3 telefoonboeken. Hierin omcirkel je 10 cijfers door de boeken heen om een telefoonnummer te vormen(in Nederland tenminste 10 cijfers). Het bruidspaar zoekt zich suf naar 10 cijfers (ook nog de goede volgorde van voor naar achter). Deze 10 cijfers zijn het telefoonnummer die het geld "bewaart". Hij of zij geeft dan een aanwijzing, zodat het echtpaar kan gaan zoeken (bv in hun eigen tuin, zolder etc.) Dit is dan verstopt tijdens de huwelijksdag.

Hopelijk vind je het iets.

Groetjes Selma



wouter

 Meld misbruik13-8-2007 1:43:56

optletten met heliumballonnen en papiergeld. beter gewoon opblazen. loop niet het risico dat je ballon de lucht ingaat!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...