Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat blijft bij jullie geheim voor bruidegom?

  5-7-2007 19:12:05
Hoi meisjes,

Ik wil sowieso niet dat mijn toekomstige mijn bruidsjurk op voorhand ziet, maar ik twijfel wel voor mijn schoenen en mijn (proef)kapsel... Als jullie je schoenen wat willen inlopen, doe je dat dan als hij er niet is? En voor het kapsel, vragen jullie zijn mening?

Thanx!
xxx
Riet
27-10-2007

Riet
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 764


els
14-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 20:20:17

hey,

Mijn schoenen mag hij zien maar mijn proefkapsel zeker niet....
Ik vraag dan de mening van mamalief ;-)

Ik moet trouwens nog dringend naar de kapper voor mn proefkapsel maar heb niet zoveel zin... Wel in de trouw natuurlijk

Groetjes, Els
14/07/2007



Vanessa B.
27-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 20:27:18

Hey,

Bij ons blijven onze kleren een geheim, maar we hebben elkaars schoenen al gezien aangezien we samen zijn gaan shoppen. Ik had mijn proefkapsel een tijdje geleden laten doen en 's avonds moesten we uit eten bij vrienden. Ik heb mijn haar zo gelaten en van die paar vrienden en mijn toekomstige heb ik keitoffe reacties gekregen. Zo weet ik zeker dit al geslaagd is!

Groetjes
x



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 20:31:23

Mijn schoenen heeft hij al gezien, omdat ik ze thuis gewoon inloop, maar mijn kapsel en jurk (zelfs de kleur niet) blijft geheim tot de dag zelf.

groetjes,

Klaartje
28/7/2007



s
1-6-2007
 Meld misbruik5-7-2007 21:33:24

Hoi!

Ik vond dat hele geheimhouden maar een gedoe en wij zijn samen onze kleren gaan kopen.
Daar heb ik geen spijt van want ik heb niet voor een traditioneel trouwkleed gekozen maar voor een specialer kleedje van Kaat Tilley. Ik had dat noooooit druven kopen als hij er niet bij was.
Als ik zonder hem had moeten gaan winkelen had ik iets vele traditioneler genomen.

Groetjes, Nieke



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik5-7-2007 21:36:00

Hoi,

Mijn schoenen heeft hij zeker al gezien, die loop ik hier inderdaad ook in.
En mijn proefkapsel heeft hij ook gezien, zo weet ik zeker dat hij dat leuk vind.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik5-7-2007 23:23:23

Hoi

Mijn kleed en schoenen probeer ik geheim te houden, omdat ik dit van hem ook niet mag zien of weten.
Ik probeer mijn schoenen in te lopen als hij er niet is.
Mijn proefkapsel gaat hij wel zien, want ik wil dit zo lang mogelijk inhouden om te zien of het goed blijft zitten of niet en of ik er geen last van ga hebben. Ik kan me moeilijk de hele dag voor hem verbergen. Vooral ook omdat we aan het bouwen zijn en dat altijd op zaterdag is. Mijn proefkapsel zal ook op zaterdag zijn.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



nele
29-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 8:04:00

Dag Riet,
Bij mij blijft mijn jurk geheim voor mijn ventje, alsook de make-up en het kapsel.
De schoenen zal hij waarschijnlijk op voorhand zien daar we samen gaan gaan shoppen.
Mijn juwelen mag hij ook niet op voorhand zien, maar ik toon veel foto's van op het internet aan hem om toch een reactie te krijgen.
Ik zou toch niet willen dat hij het niet graag ziet.
Groetjes Nele



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik6-7-2007 8:16:13

Bij ons er niets, maar dan ook echt niets, wat we niet van elkaar weten. En dat vind ik prima zo. Wat al de rest van mijn trouwjurk vindt, zal mij (bij wijze van spreken) gestolen worden. Het belangrijkst vind ik dat hij hem mooit vindt!



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 8:17:27

wij zijn samen de kleren gaan kiezen. Ik heb mijn kleed laten maken dus hij heeft een voorbeels gezien dat niet mijn maat was en der zijn ook nog veel veranderingen opgezet. Maar met het basisconcept was hij heel blij. De sessies erna waar er aan mijn jurk gewerkt werd was hij niet meer bij. Dus is het toch nog een verrassing.

mijn schoenen heeft hij ook al gezien, mijn proefkapsel zal hij en mijn mama als enige zien. En de schmink mag iedereen zien.

ik persoonlijk vind het veel leuker je kleed gaan kiezen met toekomstige en mama, zo weet ik zeker dat het goed is.

Mieke
22/09/07



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 8:21:34

bij ons is er ook niks geheim gebleven, we zijn alles samen gaan shoppen en dat vond ik meer dan ok. in de winkel keken ze wel een beetje raar...

hopen op droog weer voor de rest van de dag want vandaag is grote dag!!
sas677



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik6-7-2007 8:22:53

Moest het aan mij liggen bleef er niks geheim, want liefst van al zou ik samen met hem mijn kleed gaan kiezen... Mijn verloofde heeft echter liever dat mijn kleed een verrassing blijft. We hebben daarom afgesproken dat ik toch alleen ga shoppen, maar dat ik het hem misschien op een fotootje laat zien, om toch zeker te zijn dat hij het mooi vindt. Ik ga wel mee zijn kostuum kiezen waarschijnlijk.

Groetjes,
Tania



didin

 Meld misbruik6-7-2007 9:25:31

Ik heb mijn kleed ook op foto laten zien. Ik doe niet mee aan die geheimpjes ;) Voel me beter als hij op voorhand ziet wat ik gekozen heb. Dan ben ik 'geruster'. Al de rest mag hij ook zien. We zijn zijn kostuum ook samen gaan kopen en het stukje stof van mijn kleed heb ik daar ook boven gehaald. Maar dat is een persoonlijke keuze hé. Doe waar je je het best bij voelt!



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 10:38:13

Hey Riet!

Wij trouwne op dezelfde dag!!!
Proficiat!
Heb je zin om wat te mailen over de voorbereidingen enzo? Mijn emailadres is bramenlies@gmail.com.
Ik wou mijn jurk ook geheimhouden, maari k trouw in het rood en dat heeft mijn moeder per ongeluk verklapt. Ik vond dat wel heel jammer, want ik kan niet goed iets geheim houden, en nu was het me toch gelukt...
Voor de rest weet hij niet hoe het er gaat uitzien.
De schoenen is hij mee gaan kiezen want die ziet hij toch als ik ze inloop.
Over mijn kapsel en make-up ben ik nog aan het twijfelen. Ik ga waarschijnlijk wat extensions laten bijsteken omdat ik heel fijn haar heb, dus dat gaat hij sowieso zien. Verder zal het een beetje afhangen van de dag waarop ik mijn kapsel kan laten doen. Eigenlijk heb ik liever dat hij het niet ziet.

Groetjes!

Lies



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 10:43:00

MBij mij blijft veel geheim alleen de kleur van mijn kleed weet hij omdat ik een stukje stof meehad voor het kopen van zijn kostuum. De kantstof echter heeft hij dan nog niet gezien.

Mijn ventje kan zijn nieuwschierigheid echt goed bedwingen, ook bij cadeautjes en zo. Hij zegt niet nieuwschierig te zijn omdat anders e lol er af is moest hij het raden. Heeft ie wel een punt mee.
Ik heb zelfs een mapje op de computer met foto's van de voorbereidingen van mijn kleed, schoenen, kapsel, make-up, ... Dus als hij wou had hij er al lang naar kunnen kijken, maar ik vertrouw hem daar echt 100% in!

Alles wordt wel bij mijn ouders gemaakt en daar loop ik ook mijn schoenen in, maar die zaten meteen al heel goed dus zoveel hoef ik er niet in te lopen.

Het kapsel heeft ie min of meer al gezien toen ik per ongeluk een foto opende en hij net doorkwam, maar ik denk dat hij er weinig van gemerkt heeft. Er staan nogal veel foto's op onze computer.

Groetjes, Mara



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 12:38:05

Voor mijn kapsel vraag ik zijn mening niet. Voor de make-up heb ik dat wel gedaan en dat pakte niet echt goed uit. Hij vond het niet mooi, veel te opgedirkt! Hoewel ik, mijn moeder en oma vonden van niet. Het was echt heel mooi.

Schoenen loop ik inderdaad in als manlief niet thuis is. Ik wil ook echt dat het een groot geheim blijft. Nog 9 weekjes, dus dat moet lukken. (hoop ik)



Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik6-7-2007 12:53:11

Hey Riet,

Mijn kleed ziet hij niet op voorhand maar ik heb al veel foto's getoond hoe het er ongeveer gaat uitzien dus een idee heeft hij wel. Als hij het dan niet mooi zou vinden... We hebben ook op voorhand gekeken in boekskes en op internet wat we allebei mooi vinden.
Schoenen gaan we samen kopen, zijn pak ook. Ik heb het liefst als hij mijn kapsel op voorhand ziet want dat is bij hem niet rap goed hoor! Dus ik moet zeker zijn dat hij het mooi vindt. En ik ga zonder make-up dus dat is ook geen probleem! Naturel vinden we allebei het mooist.

Hanne



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 13:41:26

Hey Riet,

mijn vriend en ik zijn samen gaan shoppen, wij hebben geen geheimen voor elkaar. Ik wil die dag vooral voor hem de mooiste zijn en de rest kan me (zoals hier reeds door iemand anders aangehaald) eigenlijk niet zo veel schelen.

Ik vond de opmerkingen van sommige verkopers echt wel vreselijk. Ze vonden dat het niet kon dat we samen (met ook mijn mama en zus) op zoek waren naar een trouwkleed en dat dit ongeluk bracht en zo. Mijn zus heeft dan eens luid en duidelijk gezegd dat we in de 21ste eeuw leven en dat dit bijgeloof aan ons niet besteed was ...

Elke



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 14:32:37

Hallo,
eigenlijk is het enigste dat mijn vriend niet op voorhand zal zien, mijn kleed: mijn schoenen en juwelen heb ik al laten zien... mijn proefkapsel doe ik op de dag dat mijn nicht trouwt (wel zonder de 'speciale' speldjes erin)... de make-up ga ik ook wel eens op voorhand laten doen en dan is dat zo'n zonde als ik dat onmiddellijk weer weg moet doen... maar, het is het totale plaatje dat de verrassing zal zijn é:-)
groetjes
Caroline



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik6-7-2007 16:02:39

mijn toekostrig ventje weet niet dat ik een sluier heb,maar verder weet hij alles van mijn kleed en schoenen en make up en kapsel en ik weet dat van hem.moest mijn mama nog geleefd hebben zou ik wel alles geheim hebben gehouden hoor!
succes,
Karina
(nog 21 dagen)



Riet
27-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 17:25:24

Hoi allemaal,

Oef zeg, leuk, zoveel reacties! Ik zit nog op mijn werk en voor ik vertrek wou ik nog snel eens piepen, maar nu heb ik de tijd niet meer om alles te lezen want ik vertrek (op weekend bovendien!)
Ik zal jullie reacties heel graag zondagavond lezen!

Groetjes en prettig weekend!
xxx
Riet



Annick
27-10-2007
 Meld misbruik6-7-2007 18:09:10

Hoi Riet,

Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad.
Ik trouw dus ook op dezelfde datum als jij en het enige wat mijn lieve schat dan niet weet is hoe mijn kleed er zal uitzien. Hij heeft de stof wel al gezien en heeft een klein beetje een idee maar dat is ook alles. Mijn kapsel wordt de week ervoor geprobeerd dus dat is ook geen verrassing meer, en mijn schoenen gaat hij volgende week mee kopen. Maar ik vind dat eigenlijk allemaal niet erg, wij hebben ook geen geheimen voor elkaar.

Alvast veel succes
Annick
27/10/07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik8-7-2007 12:51:15

Hey,

Ik vond het wel tof dat hij niets zou weten en ben daar heel ver in gegaan.
Veel bruidjes hebben schrik dat hun aanstaande hun kleed of zo niet mooi zal vinden (ik ook wel hoor), maar als je daar die dag staat en hij het totaalplaatje ziet kan hij je onmogelijk niet mooi vinden.
Ik zou ook niet gewild hebben dat hij mij al in een trouwjurk zag (ook al was het niet mijn jurk). Ik denk dat het dan op de dag minder 'wauw' is omdat hij u dan toch al eens in een trouwjurk gezien heeft.

Bij mij heeft hij niets gezien. Geen kleed, schoenen, juwelen, lingerie, make-up of kapsel.
Wat het schoenen inlopen betreft. Ik heb dat meestal gedaan als hij er niet was. Maar ik heb ze ook eens aangehad als hij er wel was en dan heb ik (hoe belachelijk het ook klinkt) ondoorzichtige plastiekzakken over mijn schoenen getrokken en deze dan vastgeplakt zodat die zak niet afzakte.
Klinkt misschien onnozel maar als hij de kleur van mijn schoenen zag dan wist hij ook de kleur van mijn jurk.
De make-up heb ik zeker niet getoond omdat ik me nooit maquilleer en het dus de eerste keer was dat hij mij zo zou zien.
Ook mijn haar was op een andere manier opgestoken en wou ik de dag zelf pas tonen.

Om zijn kostuum te kiezen heb ik mijn schoonma en schoonzus mijn kleed laten zien en hen een foto en stukje stof meegegeven. Zij hebben mijn kleed dan wel gezien maar ik vond het het belangrijkst dat hij het niet zag en dat zijn kostuum er toch bij zou passen.
Voor de bloemen ben ik eens apart bij de bloemiste geweest om een foto en een stukje stof van mijn kleed te tonen.

Groetjes, Sissi
(43 dagen getrouwd)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...