Terug naar overzicht
k ga dit zelf maken, maar de bedoeling is dat de gasten op de dag zelf hun wens op een kaartje schrijven en dat plak ik nadien met hun foto in een gastenboek.Ik denk zo'n boek van de ava te kopen omdat ik die al gebruikt heb voor de foto's van de voorbereidingen in te plakken, en dan zijn ze allemaal hetzelfde.Op de wenskaartjes komt te staan:(maar dan in een mooi schikking en ruimte voor een foto)Woorden & wensen aannaam en naamVan.............Wie of wat ben je van het bruidspaar?.....................................Wat is jou/jullie wens voor ons?...............................Weet je iets grappig over het bruidpaar?........................................Wat is jullie advies voor een goed huwelijk?...........................................Wij gaan dit in de ceremonie verwerken, we houden 's avonds in de feestzaal een ceremonie als ook alle avondgasten er zijn en dit is dan een onderdeel ervan.Geeft ook iedereen de kans om het in te vullen. Bij mijn neef is er blijkaar ook een boek geweest maar ik ben het niet tegengekomen, wel jammer.
Hey, Wij hebben ook zo een boek van in de AVA gekocht.Daar gaan we kleine kaartjes (waar de gasten op kunnen schrijven) inplakken.En dan nog wat wenskaarten en fotos tot het vol is ;-)Hier komt onze tekst:Een kleine zin, een tip, een groot verhaal.In je eigen woorden, je eigen taal.Al wat je kwijt wil, laat het ons weten.Zodat we geen enkel momentvan de mooiste dag van ons leven vergeten.Wilt u er wel op letten,ook uw naam op het kaartje te zetten.Bent u tevreden met het resultaat?Dan zien wij graag dat u het kaartje,in de glazen bokaal achterlaat!Groetjes, Els14/07/2007