Terug naar overzicht
Hallo,wij laten iedereen hun partner meenemen. Zou dat zelf toch ook wel het leukste vinden.Aangezien we elk 2 getuigen hebben, hebben we er wel voor gekozen om ze per 4 personen in een auto te laten zitten om de kosten van het vervoer een beetje te drukken.Als de auto's groot genoeg zijn, kan dit zonder enig probleem.groetjes!
hallo,ik heb nog nooit gehoord dat partners niet meegenomen worden in het vervoer, het zou maar een raar zicht zijn volgens mij als getuigen alleen uitstappen en daar dan van ergens uit een andere gewone auto de partner aangelopen komt om dan mee te stappen in de suite. Bij ons is er vervoer voorzien voor ons, de kindjes, ouders, getuigen met partners en andere broers en zussen met partners. Mijn vriend is met 7 thuis dus dat zijn een pak mensen. Toch betalen wij voor al ons vervoer niet meer dan 500 euro. Als je wat rondzoekt kan er veel voor weinig geld. Groetjes,Isabel110807
Hey Petra,Bij ons gaan de partners van de getuigen ook mee in de suite. We l heb ik twee volwassen bruidmeisjes en hun partenrs gaan niet mee. Dat was op voorhand duidelijk afgesproken. Het is ook niet de bedoeling dat ze meelopen in de suite, want de volwassen bruidsmeisjes horen bij 2 kleine meisjes en anders zou dat maar een raar zicht zijn.GroetjesLies
Mijn broer is mijn getuige, en als cadeau voor onze trouw betaalt hij een limousine als vervoer. Nu hebben we ook een probleem, in die zin dat iedereen er in kan, behalve de vriend van mijn verloofde zijn zus (die ook zijn getuige is). We hebben het er samen over gehad, en waarschijnlijk zal hij toch samen met andere familie in een andere auto gaan. Zijn zus zou dan één deel van de rit in de limousine doen, en dan bij het terugrijden met hem mee of zo. Enfin, het is dus nog steeds een beetje een probleem, maar we hebben niet zo'n echte suite, we willen het allemaal ook niet te stijf, dus ik hoop dat dat wel losloopt. Bovendien vonden zijn zus en haar vriend het ook niet zo'n ramp, en dat vonden we het belangrijkst. Groetjes,Tania