Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

  5-7-2007 15:16:48
Hallo bruidjes, wat vinden jullie van het idee om als tafelnamen dansen te nemen zoals:plopdans,macarena,las ketchup, vogeltjesdans ...? Kent er nog iemand zo dansen? Met deze dansen kunnen we in de loop van de avond nog werken, de specifieke tafel hun dans laten doen bijvoorbeeld, kweet niet of dat tof zou zijn.
Of denken jullie dat dansen zoals salsa, discoswing, jive, ... beter zijn. (Hierbij kunnen we dan niet meer werken in de loop van de avond, aangezien onze familie die dansen niet kunnen)
Mijn vriend en ik dansen graag, we volgen al 2 jaar dansschool en sinds kort zitten we zelf in het bestuur van de dansclub.
Dus ja kweet anders geen thema dat bij ons hoort ...
Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Sandra

Sandra
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 867


Anne
21-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 16:26:21

Hey Sandra,

Ik vind dit een super tof idee. Dat zijn zo van die liedjes dat iedereen kent en die direct een toffe sfeer geven ! Houden zou ik zeggen.
Groetjes
Anne
21.09.07



Kathy
23-6-2007
 Meld misbruik5-7-2007 16:55:47

Hucklebuck en de indianendans zijn er nog 2 :-)

superleuk idee vind ik!



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 17:00:49

lijkt me leuk, 'k zou dan wel goed kijken welke naam je bij welke tafel (lees personen) zet...

groetjes JOtje



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik5-7-2007 22:28:36

Alvast bedankt voor de toffe reacties. Nu vraag ik me alleen nog af hoe ik aan de mensen op een leuke manier kan duidelijk maken aan welke "danstafel" zij zitten. Wanneer je thema bijvoorbeeld bloemen is, is dit zeer eenvoudig. Je geeft de specifieke bloem af wanneer zij toekomen, maar wat geef ik dan bij de verschillende dansen? Iemand leuke ideeën? THANKS!



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik6-7-2007 8:34:06

Kan je niet bij het afroepen van de namen het desbetreffende liedje laten spelen??? Dan zou het toch duidelijk moeten zijn lol.

Groetjes,
Tania



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 9:37:55

Hallo Sandra,

Ik nog eens, ik vind jouw idee zo leuk dat ik het misschien ook ga doen, ik heb er vannacht nog over zitten denken, hé ja, als toekomstige bruid lig ik dikwijls wakker s'nachts van al de voorbereidingen en details pfff. Ik dacht ook nog aan het smurfenlied ...
En zoals ze hier al zeiden, het liedje draaien als de mensen aan hun tafel mogen gaan zitten. Wat je kan doen is bij de ingang een bord hangen met de namen op per tafel, zo kunnen ze zien waar ze zitten.
En ik dacht nog aan iets, maar dan moet je wel zien of de mensen ermee kunnen omgaan, is eens de dansavond begonnen is, de mensen van bvb het ploplied allemaal het gaan dansen en zo verder, en eens zien welke tafel het hun best lukt .. zo een beetje een wedstrijd, enfin ik dacht daar aan maar weet nu niet of het haalbaar is.
Maar toch chapeau voor je idee ;)

Liefs
Anne
21.09.07



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik6-7-2007 10:25:11

Hey Anne,

Ik vind het tof dat je het misschien ook gaat doen, zo kunnen we ideetjes hieromtrent uitwisselen. Hier volgen er enkele:
- We zouden een soort badge maken met tekening, prent, foto van de bepaalde dans en dit aan de mensen geven bij het toekomen.
- Dan de liedjes, zoals gezegd, laten afspelen bij het afroepen van de plaatsen.
- Mijn zus vertelde me gisteren nog dat zij de uitwerking van de dansen tijdens het avondfeest op zich wil nemen. Zo gaan we elke tafel de dans in de loop van de avond laten dansen(niet allemaal na elkaar, maar verdeeld over de ganse avond, anders wordt het niet meer leuk en te eentonig). Zij gaat telkens aankondigen en de mensen uitnodigen om hun dans te dansen, ze gaat elke dans ook telkens voortonen. Voor diegene die niet willen meedoen, hoeven niet, maar daartegenover staat wel een " 'geldboete' van 1 euro of dat wat ze willen geven".
We gaan er natuurlijk voor zorgen dat we het juiste liedje bij de juiste tafel zetten, zoals bijv. vogeltjes dans bij de ouderen, en niet plop!
Wat denk je?
Groetjes



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 10:38:36

Hey,

Ja leuk idee dat iemand er zich wil mee bezig houden, zou even moeten nadenken wie ik kan aantonen. Ik ga wel niet met badge werken, stel dat ze het verliezen ofzo, ik ga nog zien.

Doei



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik6-7-2007 13:20:41

de scottisch!! die is ook leuk! en gemakkelijk.
en dat liedje van Claude Francois... Chanson Populaire, dat is ook leuk!



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik6-7-2007 16:37:10

Met badge bedoel ik gewone kaartjes hoor. Die we dan met een veiligheidsspeld aan hun kledij kunnen spelden of aan een houwtouw (of hoe heet je dat) gaan hangen. Ik heb me gebasseerd op de prentjes van liefde is ... maar natuurlijk met prenten van ons thema. Wie ze eens wil zien of geinteresseerd is, kan gerust mailen naar sandrademeyer@hotmail.com.
Groetjes



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 17:42:38

Hoi Sandra, ik wil het wel zien hoor, heb je een mailtje gestuurd .. zo heb je mijn adres ook .

Groetjes tot lees
Anne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...