Terug naar overzicht
Hey Dany,Ja,de datum vastleggen gaf mij ook een gevoel van opluchting want bij ons was het ook niet zo eenvoudig. Ik had graag een datum met speciale betekenis, maar om allerlei redenen was dat niet mogelijk; na heel wat gepalaver zijn we dan op 14 en 17 mei uitgekomen. Feestzaal en kerk liggen vast, nu hopelijk snel een fotograaf vinden.Vanwaar zijn jullie? Wij trouwen in leuven!Nog veel voorbereidingsplezier!groetjes,Ilse17 mei 2008
Ik woon in De Klinge en mijn aanstaande bruid van Sint-Pauwels (Oost-Vlaanderen)... Jullie ook veel plezier met de voorbereidingen en maak er in ieder geval een mooie dag vanGroetjesDany24 mei 2008
Hey,Wij trouwen ook op 24 mei 2008. Veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Amalia
Hey,Wij delen hetzelfde lot, we trouwen ook op 24 mei 2008.Zaal staat al een tijdje vast alsook de fotograaf en trouwvervoer. Onlangs ook ceremoniemeester en kerk ook vastgelegd.In oktober kijk ik voor een bruidsjurk.Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?Groetjes,Saskiauit het West-Vlaamse Geluwe
Onze zaal staat vast, DJ is vastgelegd, gemeentehuis datum en uur vastgelegd en dat is het zo ongeveer... Worden nog drukke maanden denk ik... Zeker omdat we ondertussen ook nog bezig zijn met bouwen...