Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Mara

  5-7-2007 8:11:25
Hey Mara
Sorry, sorry, sorry dat het zo lang geduurd heeft eer ik antwoorde. Ik heb het zoooo druk, ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest. Met de trouw en de winkel, denk ik dat ik momenteel zo'n 14 à 16 uur per dag werk.

Ik ben volop bezig met de uitnodigingen, die ik volledig zelf maak, en het zijn er een pak meer dan ik oorspronkelijk verwacht had. En aangezien dat mijn ventje nog steeds niet terug thuis is, moet ik ook alles echt alleen doen.
Mijn boeket is (misschien) een probleem. Ik zou graag willen dat de bloemist waar ik gewoonlijk ga (zijn ook een beetje vrienden) mijn boeket maakt, maar misschien zijn ze dan net met vakantie. Dat weet ik pas in augustus. Ik wil een heel simpel, klein boeketje met enkel donkerrode rozen, afgeboord met groene blaadjes. Het zou kunnen dat ik het uiteindelijk zelf maak.
Voor de rest is zo goed als alles geregeld. Wanneer mijn ventje terug is, kunnen we met Bruno het menu gaan bespreken; zijn kostuum gaan kopen (we gaan naar Brussel, bij Hugo Boss zijn ze aan het uitverkopen); de ringen gaan kopen en de huwelijkslijst verder afmaken.
Deze week moet ik bellen voor mijn eerste pas, en ik zou dan ook graag mijn proefkapsel hebben.

Hoe is jou proef geweest? Viel het mee? En als ik nieuwsgierig mag zijn, hoeveel heeft dat gekost? Is je kleed af? Bedankt voor de tips trouwens, elders op het forum, ik denk dat ik serieus ga moeten oefenen op te zitten met die hoepel!

Enfin, nogmaals sorry dat het zo lang geduurd heeft, je moet ook wel gedacht hebben...

Groetjes,
Cat

catherine
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 822


Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik5-7-2007 8:59:27

Hallo Catherine,

Ik zie in je bericht dat ze bij Hugo BOss in Brussel aan het uitverkopen zijn. Zou je me misschien kunnen zeggen waar die winkel zich precies bevindt? En heb je enig idee in welke prijsklasse de kostuums van Hugo Boss zich bevinden?? Ik vind ze namelijk heel stijlvol, en heb vorige zaterdag net mijn jurk gekocht dus ik weet nu ook welk kostuum daar geod bij zou passen...

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Jenny
12/09/2008



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-7-2007 11:29:36

Hey,

ik heb jouw situatie niet gevolgd, maar hoe komt het dat je man weg is? Is hij soms militair?

Groetjes,
Lieve



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 17:40:44

Hoi Cat,

ik herken het hoor, de dagen hebben gewoon te weinig uren :)

Wanneer komt je ventje terug? Ik heb het al moeilijk als ik 2 dagen van mijn vriend weg ben.

Spijtig dat ik nu pas hoor dat Hugo Boss uitverkoop doet, we hebben vorig weekend zijn kostuum gaan kopen en dat is het enige waar we niet op bespaard hebben ('t is het duurste van heel de trouw, op het eten na)

Waar heb jij je kleed gekocht en van welk merk?
Mijn kleed is af, t is te zegen, het staat helemaal in elkaar, maar moet nog met het stikmachine genaaid worden. En de kant van de sluier moet ook nog afgewerkt worden. Maar eerst moeten de kleedjes van de bruidsdames en dat van mijn zus nog gemaakt worden.

Wij hebben de uitnodigingen af, ook zelf gemaakt. We gaan ze dit weekend posten en de andere uitdelen. Er zijn nog een paar adressen die we nog niet volledig hebben, daar moet mijn vriend voor zorgen, maar daar is ie nu al 3 weken mee bezig!

Mijn proef bij dilio kon niet beter verlopen zijn! Normaal staat Joke in de winkel, maar die is in september met verlof, dus Filip van het filiaal in Diest vervangt haar en hij heeft ook de proef gedaan.
Ik had een foto mee van het kapsel dat ik wou, en hij heeft er een eerste proef van gemaakt. Ik heb daar foto's van gemaakt en aan de hand daarvan zullen we het dan op de 15de opnieuw maken en wat ik er minder aan vond anders doen.

De make-up kon niet beter. Ik wou niet iets naturel omdat ik me in het weekend ook opmaak maar ik wou er ook niet overdreven uitzien. Dat bleek geen probleem te zijn, Filip wist precies wat ik wou.
Nog een leuk detail, ik ben lerares buikdans en Filip bleek dit ook te zijn!!!!!!! Dus wij konden het natuurlijk meteen met elkaar vinden.

Wat de prijs betreft: ik ben er in totaal 2 uren binnengeweest en voor haar en make-up samen heb ik iets op de 60€ betaald. Hij gebruikte ook zelf zijn speldjes en zo.

Voor de rest begint het zowat allemaal zijn vorm te krijgen en kunnen er meer en meer dingen geschrapt worden. Moet ook wel want zo lang is het uiteindelijk ook niet meer he!

Groetjes, Mara



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 19:38:09

Hi meiden,
Ik ga jullie alle drie ineens antwoorden, das makkelijker.

De winkel heet Dean, en is op de Adolf Max Laan in Brussel. Tja de prijs van een Hugo Boss variert naargelang de kwaliteit van het stof, maar ik heb er gezien vanaf 330 euro (met korting af he). De uitverkoop duurt tot eind juli. Ik hoop alleen dat er nog keuze gaat zijn.

Mijn ventje is Amerikaan, ik heb hem ook ginder leren kennen en hij is al weg sinds 18 december. Volgende week komt hij eindelijk terug!
Ik heb dus ook alles alleen moeten doen en beslissen, en das niet leuk.

Mijn kleed is Amour van Tomy Marriage, de rode versie. Ik heb het gekocht bij Au Louvre in Brussel, een winkel die ik aan iedereen kan aanraden, super service, en ze hebben er tenminste eens andere merken dan de andere winkels.

Ik ben blij dat Dilio zo goed meevalt, ik kan niet wachten tot ik mijn test ga doen, maar nu weet ik dat als het mislukt ik nog ergens anders terecht kan :) 60 euro is wel redelijk. Ik weet niet wat mijn gaat kosten, ik krijg het als huwelijkscadeau van mijn nichtje/getuige.

Het komt inderdaad dichtbij he. Soms krijg ik er echt stress van. Ik ben al 5 kg afgevallen. Ik hoop dat het niet te erg is voor mijn kleed. Maar volgende week mag ik me weer ontspannen :)
Dingen van de lijst schrappen doet idd deugd. Jij hebt blijkbaar nog veel stikwerk, Mara. Ik moet eerlijk bekenen dat ik bewondering voor je heb, naast de voorbereidingen nog zoveel extra werk!

Zo, ik hoop dat ik niets vergeten ben. Ik ga nog wat uitnodigingen maken :)

Groetjes,
Cat


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...