Terug naar overzicht
Hey,Wij geven ons feest bij de snip in moorsel op 20/07. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden met de service die ze ons bieden, mensen zijn zeer vriendelijk en iedereen die hoort dat ons feest daar gaat zijn is zeer tevreden, dus ik kan persoonlijk de snip aanraden. Met de andere zalen heb ik geen ervaring...Groetjes,Ann20/07/2007
heyons feest vindt morgen plaats in de snip en tot hiertoe zijn we ook van alles zeer tevreden, vanavond gaan we nog es naar daar om onze bedankingen en zo te brengen en de laatste dingen te regelen. ik heb er ook nog nooit iets slecht van gehoord maar morgenavond weet ik dus meer!groetjessas677
Hallo,We zijn op 1 juni getrouwd in de Snip. En het was fantastich echt waar, toffe mensen het eten was er heel lekker ook het dessertbuffet is echt af. Wij hebben nogal toffe reacties gekregen van familie en vrienden dat ons feest echt af was en dat de Snip een ongeloofelijke toffe zaal is. Pas wel op je moet wel op tijd de zaal vastleggen want De Snip staat overvol. Wij hebben meer dan 1 jaar geleden onze zaal vastgelegd en ik wou een zaterdag maar helaas die was niet meer vrij voor dit jaar dus hebben we een vrijdag moeten nemen.Het Wiezenhof ken ik ook maar deze kan niet op tegenover De Snip wees gerust.Pat010607
Hallo Heidi,wij zijn half april getrouwd in het Wiezehof. Het eten was er lekker. Enkel de bediening voor de drank na het eten was een beetje aan de trage kant. Een pluspuntje was, dat we stralend weer hadden en dat je dan de receptie buiten kan houden.groetjes,Hellen en David