Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier

4-7-2007 22:51:55
hallo medebruidjes

nog 16 dagen te gaan. de zenuwen beginnen nu stilletjes aan te komen. Vrijdag moet ik voor de laatste keer mijn kleed passen en ik krijg hem dan ook mee naar huis. Nu begin ik te twijfelen of ik al dan niet een sluier zou nemen zijn er onder jullie die een sluier nemen of is dit nu niet meer de gewoonte?

groetjes melissa
20.07.2007
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

melissa
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 361

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik5-7-2007 8:07:33

Hallo,

ik heb ook heel erg getwijfeld om er één te nemen. Ik had aanvankelijk een tube (soort sjaal) maar ik had heel erg het gevoel dat er iets niet klopte. Mijn kleed kwam niet volledig tot zijn recht. Ik ben terug gegaan naar de winkel en heb een sluier geprobeerd. Ik heb toen toch besloten een sluier te nemen. Ik wil er later geen spijt van hebben. Mijn kleed is met een sluier het mooist vind ik. Gewoonte of niet, ik kies voor wat ik zelf het mooist vind. Ik zal het mezelf nu nooit moeten beklagen of afvragen hoe het zou geweest zijn...Je moet het gewoon proberen en je hart volgen. Hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Isabel
110807

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-7-2007 8:56:05

Hey,

Sluiers komen weer op hoor.

Ik had een deel van de dag een lange sluier en een deel van de dag een bolero.
Ik wou absoluut geen sluier tot een verkoopster me zei dat ik er toch eens één moest passen. Ik was direct verkocht.

Groetjes, Sissi
(40 dagen getrouwd)

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik5-7-2007 9:04:44

Hey,

Ik heb zaterdag mijn jurk gekocht MET sluier. Ik vind dat zowiezo op en top bruid. Toen de verkoopster de sluier aandeed toen ik mijn kleed aanhad kwamen er bij mijn mama wat traantjes van ontroering te voorschijn, dus toen wist ik zeker dat ik die sluier moest nemen :-))

Groetjes,
Jenny
12/09/2008

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 11:00:03

Hallo,

Ik heb ook een sluier bij mijn jurk. Hij is zelfs langer dan mijn sleep achteraan :-D Ik vind het prachtig staan, het was gewoon af. Ik kijk er zo naar uit om hem binnen twee dagen de hele dag aan te hebben!!

elena
29-9-2015
 Meld misbruik5-7-2007 11:59:14

Hey Melissa,
Het begint te korten hé!! Spanned!!
Ik heb ook een sluier genomen. Ben de maandag geweest voor mijn rpoefkapsl en had mijn sluier bij. Kapster zei: "het is wel leuk om terug eens een traditionele bruid te zien, want de laatste tijd zijn er steeds minders bruidjes die een sluier nemen."
Nog veel succes!!!

groetjes
Elena
20.07.2007

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 14:00:31

ik heb ook een sluier,maar ik wou ook een tiara,nu denk ik dat het teveel gaat worden,ik heb namelijk een speld voor in mijn haar en bruidsdraad en dan nog een tiara? ik heb tegen mijn dochter gezegd dat zij de tiara maar moet nemen.

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 14:01:30

een vraagje,laat je de ganse dag de sluier voor je gezicht hangen of niet want ik vond het mooiste van wel?

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 17:44:36

Hoi Melissa,

ik heb mijn kleed zelf ontworpen en mijn sluier is eigenlijk de blikvanger van mijn hele kleed. Hij is ook verwerkt in mijn kleed, dus het is er eigenljk een onderdeel van. Het kleedje op zich is vrij simpel, de sluier is bezet met pareltjes.

Groetjes, Mara.

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik5-7-2007 20:28:35

Ben echt verbaast dat er nog zoveel een sluier nemen! Ik dacht echt dat dat voorbijgestreefd was.

Melissa
15-9-2007
 Meld misbruik6-7-2007 10:10:12

hey naamgenootje,
ik ga ook een sluier dragen en een tiara! Vorige week had ik mijn eerste pasbeurt en het was echt prachtig! ik leek echt een prinsesje! Ik twijfelde ook over een sluier,maar ben superblij dat ik hem genomen heb! Voor het avondfeest ga ik hem wel afdoen en dan heb ik een bijpassende stola. Gewoon doen waar je je goed bij voelt dus zou ik zeggen!
Heel veel plezier op de grote dag!
Oja mijn toekomstige heet Christophe, maar heel mijn familie noemt hem chris...toevallig he?

groetjes Melissa
www.chrisenliss.bruiloftsite.nl
15-09-07

Veroniek

Meld misbruik9-7-2007 12:17:37

Hoi Melissa

Ook ik heb enorm lang getwijfeld of ik een sluier zou nemen of niet...

Ik kreeg een sluier bij mijn kleed, moest het dus niet kopen. Ik heb hem dus thuis en heb héél lang getwijfeld... Maar nu is de knoop doorgehakt ik ga ook een sluier dragen. Eind april heb ik mijn proefkapsel laten doen en heb dan mijn kleedje nog eens gepast, met de sluier en het was gewoon prachtig! Dan heb ik beslist!

Ga jij nu een sluier nemen?

Ik ga mijn sluier dragen tot het avondfeest begint. Zo heeft iedereen me gezien en na de receptie gaat hij uit...

Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Nog veel te doen? Ik moet nog enkele menukaartjes afwerken en de tafelschikking doen. Morgen gaan we naar de fotograaf en dan zal alles gregeld zijn denk ik!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...