Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen zenuwen 7/7/7

  4-7-2007 21:55:00
Hallo iedereen,
Ik wou gewoon even iets kwijt. Wij trouwen nu zaterdag dus echt niet lang meer maar het vreemde is dat ik echt totaal geen stress of zenuwen heb...alles is geregeld en zit nu gewoon doodleuk af te wachten tot de grote dag maar vind het toch maar raar dat ik me zo rustig voel. Zijn er nog mensen onder jullie met zo'n gevoel?
ik wens jullie alvast een superdag toe...
Mieke
7/7/7

Mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 764


saskia
7-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 23:46:39

join the club, onze ouders hebben meer zenuwen dan wijzelf.

Geniet van de dag



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 0:39:36

Idem dito hier, sommigen kijken verbaasd dat ik niet zenuwachtig ben, zelfs niet over het weer en het lijkt dat iedereen rondom ons meer zenuwen heeft (lezers in de kerk, ouders en schoonmoeder, schoonzussen en schoonbroers, ...). Best wel grappig.

In tegenstelling tot jou Mieke moeten wij wel nog een paar dingen doen, de ballonnen bestellen voor in de kerk, dat zijn er maar een paar hoor die ze vullen met helium en de bloemen de vrijdagavond gaan halen. That's it, nog effkes en tis zover!

Groetjes en ik wens jullie veel plezier en genot!

Vân en Michel
07/07/07



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 9:15:54

Hallo,

Ik ben deze week ook minder zenuwachtig dan vorige week... helemaal niet zenuwachtig durf ik niet zeggen, ik moet er toch wel ganse dag aan denken :-) maar ik voel me niet zenuwachtig en ook totaal niet gestresseerd.

Ik moest 's avonds wel elke avond deze week nog iets doen...zoals kostuum afhalen, laatste keer naar pastoor, vanavond misboekjes brengen bij een vrouw, .... ik moet ook werken tot vandaag nog ! Dus ik heb toch een drukke week....

En morgen heb ik vrijaf, dan moeten we de hele zaal klaarzetten en versieren, trouwkleed afhalen, naar fotograaf gaan, nagels laten doen :-),...


Ik kijk er heel fel naar uit, en ik heb ook wel het gevoel dat andere mensen zenuwachtiger zijn dan wijzelf...wij kijken er gewoon heel hard naar uit :-)


Voor iedereen veel plezier, mooi weer en een gelukkig leven verder samen gewenst !


Groetjes, Nathalie



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik5-7-2007 9:30:56

Hallo iedereen,

Ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en had ook totaal geen zenuwen!! Ik denk als je alles perfect hebt georganiseerd hoef je ook geen stress te hebben! Geniet wel met volle teugen van jullie dag want hij vliegt voorbij. Veel succes!!

groetjes vero
30/06/07 (al 5 dagen getrouwd)



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 10:53:04

hallo

Zenuwen??? Toch wel een beetje. Maar ik ben er al zo lang mee bezig dat het zelfs nu nog heel veraf lijkt. Zoiets dat in de verre toekomst gaat gebeuren. Raar he? We zullen wel zien he hopelijk verbeterd het weer maar ik krijg talloze optimistische smsjes van vrienden en familie dat het wel MOET beteren (vorig jaar was t nu snikheet) Voor de zekerheid toch maar een parapluutje gekocht. In ieder geval wensen we iedereen veel succes en misschien tot achter een 3 tal weken!!!!

El
07/07/07



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 12:24:03

Hallo,

ik trouw ook nu zaterdag op 7/7/07 en heb ook helemaal geen last van zenuwen. Ik besef precies nog niet dat het overmorgen al is. Alles is al zo lang geregeld en klaar. Dus ik maak me echt nergens druk over. Ik ben ook heel rustig op dit moment. Ik denk dat het zaterdag maar zal komen. Ik ben al blij dat ik dus niet de enige ben die geen last heeft van zenuwen. We tellen rustig verder af hé.

Groetjes en succes voor zaterdag.

Sarah



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 13:15:16

hey

wij trouwen morgen en hebben ook geen last van zenuwen... terwijl ze ondertss de boel hier nog aan t verbouwen zijn en alles dus overhoop ligt hehe... straks ruimen we alles wel op en dan zien we wel
en idd de rest rond ons heeft ook meer stress dan wij zelf...

heb al tegen iedereen gezegd da alles geregeld is en da we toch weten met wie we trouwen dus... en dan kijken ze wel beetje verbaasd maar snappen ze het beter

veel succes zaterdag allemaal
wij moeten nog maar één nachtje slapen

sas677


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...