Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek AVA

4-7-2007 17:37:04
ik heb via het forum vernomen dat ava mooie en goedkope gastenboeken heeft!!
INDERDAAD, heel mooi!!
grote in blauw of in wit, € 10
kleine in wit € 5
ik heb de kleine omdat we niet veel gasten hebben en nog minder die in een gastenboek schrijven!!! haha
groetjes

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3366

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 18:18:42

Hallo,

inderdaad, ik heb de grote witte van 10 euro. Ik heb er juist ons tekstje ingeschreven. Wij hebben gekozen voor de grote omdat we ook al is die niet vol, we daar foto's kunnen inkleven van mensen op het receptie en avondfeest. Ik vind ze toch ook wel mooi.

Groetjes,
Isabel
110807

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 20:43:32

Wij hebben die grote blauwe.
Mijn ma heeft er een schildering van ons als trouwkoppel in gezet vooraan (zij doet aquarel ) . Tweede pagina een tekstje en nu misschien nog een kaartje voor vooraan met gastenboek op. Ik vind het echt mooi!

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik4-7-2007 20:59:11

Hallo,

Een gastenboek is heel leuk, daar hadden we zelf eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Wat ook leuk is, een paar wegwerpkodakjes op tafel zetten en dan krijg je sowieso ook leuke kiekjes van de mensen die zelf gekke dingen trekken ;-)
wij trouwen op 08-08-08 en gaan het zeker proberen en ook het gastenboek. Merci voor het idee, want er zijn zoveel dingen waar we gewoon niet aan denken é.

Groetjes

johanna
1-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 13:10:00

Hallo,
Ik heb zo de indruk dat iedereen het boek van de Ava zal hebben ;-))
Geen probleem hoor, ik ben het gisteren ook gaan halen (groot wit) en inderdaad, het is mooi!

Allemaal nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 17:50:13

Ik heb die boeken ook gekocht, maar om er scrapboeken van te maken van de voorbereidingen van de trouw. Ik heb een grote van het maken van mijn kleedje (heb ik zelf gemaakt) en 2 kleine; 1 van het maken van de kleedjes van de bruidsdames, en 1 met al de andere voorbereidingen: maken van de uitnodiginen, bedankjes, trouwringen (door mijn schoonzus), de versieringen, de bloemen, pas van mijn ventje zijn kostuum, bakken van de taart. En ik denk dat ik nog een kleine ga bijkopen voor de foto's van mijn vrijgezellen.

De boeken komen op de trouwdag in de zaal te liggen zodat iedereen de voorbereidingen kan bekijken.

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...