Terug naar overzicht
Hallo,inderdaad, ik heb de grote witte van 10 euro. Ik heb er juist ons tekstje ingeschreven. Wij hebben gekozen voor de grote omdat we ook al is die niet vol, we daar foto's kunnen inkleven van mensen op het receptie en avondfeest. Ik vind ze toch ook wel mooi. Groetjes,Isabel110807
Wij hebben die grote blauwe. Mijn ma heeft er een schildering van ons als trouwkoppel in gezet vooraan (zij doet aquarel ) . Tweede pagina een tekstje en nu misschien nog een kaartje voor vooraan met gastenboek op. Ik vind het echt mooi!
Hallo,Een gastenboek is heel leuk, daar hadden we zelf eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Wat ook leuk is, een paar wegwerpkodakjes op tafel zetten en dan krijg je sowieso ook leuke kiekjes van de mensen die zelf gekke dingen trekken ;-)wij trouwen op 08-08-08 en gaan het zeker proberen en ook het gastenboek. Merci voor het idee, want er zijn zoveel dingen waar we gewoon niet aan denken é.Groetjes
Hallo,Ik heb zo de indruk dat iedereen het boek van de Ava zal hebben ;-))Geen probleem hoor, ik ben het gisteren ook gaan halen (groot wit) en inderdaad, het is mooi!Allemaal nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!
Ik heb die boeken ook gekocht, maar om er scrapboeken van te maken van de voorbereidingen van de trouw. Ik heb een grote van het maken van mijn kleedje (heb ik zelf gemaakt) en 2 kleine; 1 van het maken van de kleedjes van de bruidsdames, en 1 met al de andere voorbereidingen: maken van de uitnodiginen, bedankjes, trouwringen (door mijn schoonzus), de versieringen, de bloemen, pas van mijn ventje zijn kostuum, bakken van de taart. En ik denk dat ik nog een kleine ga bijkopen voor de foto's van mijn vrijgezellen.De boeken komen op de trouwdag in de zaal te liggen zodat iedereen de voorbereidingen kan bekijken. Groetjes, Mara