Terug naar overzicht
Hallo,onze DJ heeft maandag een mail naar ons gestuurd om midden juli nog eens samen te komen om alles te bespreken. Wij moeten dus nog eens gaan maar ik weet niet of alle DJ's zo werken.Groetjes,Isabel110807
Wij trouwen de 27ste juli en onze dj komt10 juli langs om alles te bespreken.Groetjesx
Hey, Wij doen de laatste besprekingen via email.Ale, hij weet alles al maar mijn vraagjes beginnen nu pas te komen ;-)Groetjes, Els14/07/2007
hallo medebruidjewij trouwen ook op 20 juli. wij hebben vorige week afgesproken met onze dj om onze muziek keuze en zo door te geven.groetjes melissa20.07.2007
HeyAls "trouw DJ" spreek ik steeds een laatste maal af met het koppel enkele weken voor de trouwdatum. Kwestie van alles nog eens te overlopen om een echte kwaliteitsavond te kunnen garanderen.MvgDJ Big Daddy
Onze dj heeft liefst dat we mailen, zodat hij alles op papier heeft en zeker nog eens kan bekijken de avond zelf. Als we willen, last hij ook een gesprek in, en ik denk wel dat we dat gaan doen, dan hebben we mekaar toch eens gezien he. Sowieso mailen we hem ook alles door...Groetjes,Tania
Hallo,wij hebben gisteren gebeld met de vraag naar een afspraak met onze DJ maar blijkbaar is dat niet echt de bedoeling.We moeten normaal gezien ook alles per email of fax laten weten. Maar zie dit eerlijk gezegd niet zo goed zitten..er moet toch wel veel afgesproken worden hé, niet?Manier van tafelafroeping, sfeer/licht tijdens openingsdans, muziek bij binnenkomen bruidspaar, muziek bij taart,..en gewoon het verloop van de avond moet hij toch ook weten (speeches e.d.)?Zetten jullie dit allemaal op mail?
Hey,Wij dachten ook dat het beter was om nog eens af te spreken maar onze dj zei dat alles via mail kon.Dat hebben we dan gedaan en alles is perfect verlopen.Groetjes, Sissi(40 dagen getrouwd)
Dag An,WIj trouwen ook op 20.07.2007 en gaan volgende week eens afspreken met onze Dj voor de laatste details.Maar ondertussen al veel emails naar elkaar gestuurd zodat hij weet wat onze voorkeur van muziek is.groetjesElena20.07.2007
Hoi An,Wij komen 3weken voor trouw nog eens met dj samen. We moesten een stuk of 25 liedjes opschrijven,zodat ie kan zien welk genre we tof vinden. En ook enkele liedjes van hetgeen we zeker niet willen horen.Grtjs Iris