Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bolderkar

4-7-2007 14:06:30
ik had het idee om mijn 2 kleinste bruidskindjes in een bolderkar te zetten om zo de kerk binnen te gaan omdat de kleinste nog niet kan lopen en de 2 oudste zouden dan de kar trekken!
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar zo een kar, heb er al enkele gezien maar die zijn zo ontzettend duur!!! ze moet ook groot genoeg zijn om er 2 kindjes van 10 maanden en één van 16 maanden in te zetten!
wie weet waar ik zoiets kan vinden?
alvaste bedankt
gr dien
16/02/08

dina
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 305

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 18:07:14

Hallo,

Geen handige harry's in de familie?
Mijn papa heeft zelf zo een kar gemaakt. En ik moet zeggen, ik vind ze veel mooier dan al die modellen die ik in de winkels heb gezien.

Groetjes

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 19:47:13

In Nederland heb je Gamma. Weet niet of Belgie dat ook heeft. Daar verkochten ze er een week of 4 geleden voor 30 euro.

davine
31-3-2006
 Meld misbruik4-7-2007 20:44:02

Dag Dina,
Ik ben vorig jaar gehuwd en heb ook een bolderkar gebruikt. De kindjes waren ongeveer zo oud als die van jou en dit ging perfect. De kar hebben we gehaald in de gamma voor 30 euro. Misschien verkopen ze ze nu ook in andere speelgoedwinkels omdat het zomer is?
Veel succes
Davine

Wendy

Meld misbruik5-7-2007 12:36:47

Hey Dina,
Wij hebben ook zo'n kar gekocht voor ons huwelijk (inmiddels voorbij) voor ik denk een 40 euro. We gaan die houden voor als we later zelf kinderen hebben, maar mocht je uit de buurt zijn (Kortrijk) mag je gerust de onze gebruiken.

Gjes
Wendy
wendy.debels@gmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...