Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes tafeldecoratie staantafels

4-7-2007 13:46:26
Hallo bruidjes
Heeft er iemand een leuk ideetje voor het decoreren van de staantafels voor onze receptie? We zouden het simpel wil houden maar toch mooi en origineel... Kan iemand mij op weg helpen?
Alvast mercikes,Nathalie

Nathalie
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 420

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 13:54:21

hey,
Wat heel mooi is zijn lange ronde tafellakens die over de hoge staantafels worden gelegd, maar die onderaan gedraaid worden, zodat je tafel is 'ingepakt'. Het laken zelf stop je dan onder de tafelvoet zelf weg. Ergens in het midden van de tafelpoot kun je een breed lint rond de tafelpoot in een strik binden.
Dat is eenvoudig en toch heel feestlijk.

Groetjes
Jennifer(07/07/07 wet en 15/09/07 kerk en feest)

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 14:00:10

Hallo Nathalie,

voor de receptie strooien wij rozenblaadjes uit op de tafeltjes en zetten zij ook een paar glazen potjes met daarin iedere keer 1 grote dikke roos. Zodat de roos in het potje hangt, dus heel kort afknippen. Mooi en sober

tine

M
22-7-2011
 Meld misbruik4-7-2007 15:50:21

Voor mijn zus had ik schelpen op tafel (die stonden ook op de kaart)

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 19:49:37

Dat met die tafellakens, dat doen wij ook. Ziet er inderdaad feestelijk uit. Bovenop leggen wij een servetje met daarop een bruidspaar (cadeautje van mijn zus).

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 17:55:25

Wij hebben onze versieringen zelf gemaakt, maar er kruipt wel wat tijd in om ze te maken. Ik kan het moeilijk uitleggen, het zijn mozaeïkspiegels met windlichtjes. Ziet er eenvoudig en romantisch uit.

Moest je interesse hebben, stuur me een mailtje en dat stuur ik je de foto's door.
mara_686@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...