Terug naar overzicht
hey,Wat heel mooi is zijn lange ronde tafellakens die over de hoge staantafels worden gelegd, maar die onderaan gedraaid worden, zodat je tafel is 'ingepakt'. Het laken zelf stop je dan onder de tafelvoet zelf weg. Ergens in het midden van de tafelpoot kun je een breed lint rond de tafelpoot in een strik binden.Dat is eenvoudig en toch heel feestlijk.GroetjesJennifer(07/07/07 wet en 15/09/07 kerk en feest)
Hallo Nathalie,voor de receptie strooien wij rozenblaadjes uit op de tafeltjes en zetten zij ook een paar glazen potjes met daarin iedere keer 1 grote dikke roos. Zodat de roos in het potje hangt, dus heel kort afknippen. Mooi en sobertine
Voor mijn zus had ik schelpen op tafel (die stonden ook op de kaart)
Dat met die tafellakens, dat doen wij ook. Ziet er inderdaad feestelijk uit. Bovenop leggen wij een servetje met daarop een bruidspaar (cadeautje van mijn zus).
Wij hebben onze versieringen zelf gemaakt, maar er kruipt wel wat tijd in om ze te maken. Ik kan het moeilijk uitleggen, het zijn mozaeïkspiegels met windlichtjes. Ziet er eenvoudig en romantisch uit. Moest je interesse hebben, stuur me een mailtje en dat stuur ik je de foto's door.mara_686@hotmail.com