Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek zelf maken

4-7-2007 10:47:03
Hallo bruidjes,

Ik dacht er aan om mijn gastenboek zelf te maken. Er zitten hier volgens mij nog wel creatievelingen die dit zelf doen.

Nu had ik graag geweten hoe dik jullie dit boek maken? Hoe pakken jullie het concreet aan om dit in mekaar te steken?

Zijn er bruidjes die mij een foto van hun gastenboek kunnen doorsturen om een idee te krijgen?

Ik dacht er aan om met handgeschept papier te werken en al foto's van ons huwelijk in te plakken, waarrond de gasten hun tekstje kunnen schrijven. Nu vroeg ik mij wel af of het zo makkelijk schrijven is op handgeschept papier. Wat vinden jullie van dit idee?

Veel vragen ineens, maar het zou me wel helpen!

Dank je wel!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1298

lien
23-2-2007
 Meld misbruik4-7-2007 10:47:41

Mijn emailadres vergeten om eventueel iets door te sturen: vacquierlien@hotmail.Com

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik4-7-2007 11:27:09

Hallo Lien,

ik heb zo een gastenboekje gekocht bij AVA Paper met handgeschept papier, heel mooi afgewerkt... het kostte niet veel geld.

Als je wil kan ik het thuis nog eens nakijken hoeveel het precies gekost heeft, maar ik denk minder dan 10 euro.

het is wel iets kleiner dan a4-formaat, maar meer moet dat niet zijn, want ik weet uit ervaring dat er niet heel veel mensen erin schrijven.... heb al heel wat trouwfeesten meegemaakt...

Ik denk dus persoonlijk dat je er veel werk aan gaat hebben en er geen geld mee gaat uitsparen, als dat de bedoeling is.

Het is misschien wel heel mooi of origineel als ze zien dat je het zelf hebt gemaakt...

Groetjes,
Nathalie
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
Nog 3 dagen !

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 13:33:09

Hoi Lien,

Ik heb mijn gastenboek ook zelf gemaakt, en nog'n fotoboek voor foto's van het avondfeest (vermits de fotograaf dan geen foto's meer maakt). Dit heb ik aangepast aan de kleur van mijn groot fotoboek (dit was te groot om zelf te maken, ging niet uit een vel handgeschept papier...).
Als basis heb ik dus karton gebruikt met errond handgeschept papier.
Voor de binnenkant ook bladen handgeschept papier (deze zijn wel duur...). Op het voorblad heb ik met kalligrafie geschreven en dat ging goed. Het enige nadeel is wel dat als je hand er even op ligt het wat vochtiger wordt en dus ook moeilijker beschrijfbaar...maar dit heb je soms ook met gewoon papier.
Voor het fotoboek heb ik tussen elk vel een kalkpapier gedaan en in de kant nog een strookje papier (omdat er foto's moeten tussenkomen).
Zelf heb ik 30 pagina's aangehouden en het formaat dat uit een vel handgeschept papier ging...
Als je nog wat meer uitleg of foto's wilt stuur je me maar een mailtje.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-7-2007 18:39:35

Ik ga dit ook zelf maken, maar de bedoeling is dat de gasten op de dag zelf hun wens op een kaartje schrijven en dat plak ik nadien met hun foto in een gastenboek.

Ik denk ook zo'n boek van de ava te kopen omdat ik die al gebruikt heb voor de foto's van de voorbereidingen in te plakken, en dan zijn ze allemaal hetzelfde.

Op de wenskaartjes komt te staan:
(maar dan in een mooi schikking en ruimte voor een foto)

Woorden & wensen aan
naam en naam

Van.............

Wie of wat ben je van het bruidspaar?
.....................................

Wat is jou/jullie wens voor ons?
...............................

Weet je iets grappig over het bruidpaar?
........................................

Wat is jullie advies voor een goed huwelijk?
...........................................

Wij gaan dit in de ceremonie verwerken, we houden 's avonds in de feestzaal een ceremonie als ook alle avondgasten er zijn en dit is dan een onderdeel ervan.
Geeft ook iedereen de kans om het in te vullen. Bij mijn neef is er blijkaar ook een boek geweest maar ik ben het niet tegengekomen, wel jammer.

Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...