Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

??

  4-7-2007 8:45:27
Hoi,

Ik zit met een vraag en ik wilde graag jullie mening horen.

Vier maanden geleden heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraag. Mijn ouders en mijn vrienden weten het al, maar aan zijne kant weet niemand het.
Ik zou graag willen beginnen te plannen, maar dan stuit ik altijd op tegen hem (nog niet aan zijn ouders verteld, vraagt zich af of we het financieel kunnen in 2008 al trouwen, ...).

Soms vraag ik mij af waarom hij mij dan heeft gevraagd.

Wat is jullie mening? Zie ik het allemaal wat wit/zwart?

Anka

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 683


Anne
21-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 9:14:54

Hallo,

Ik vind dat toch maar raar dat hij het niet aan zijn ouders wil vertellen. Maak niet uit wanneer jullie trouwen, het feit is dat jullie het willen doen, zelf is het in 2008 of 2009 of .... Zo een goed nieuws willen we toch vertellen ? Vraag hem eens op de man af waarom hij het niet wil vertellen ?

Groetjes
Anne
21.09.07



Lynn
10-5-2008
 Meld misbruik4-7-2007 10:25:38

hey Anka,

Vraag het hem eens een keertje?!
Om de datum vast te stellen; das moeilijk he, wij hebben er ook bijna een half jaar over gedaan voor we hebben besloten welke dag het ging worden. We betalen alles zelf en hebben een huis gekocht, dus hebben echt moeten zoeken naar een datum dat we financieel het beste ging.
Misschien maakt hem dat ook een beetje bang? praat er gewoon eens over, daar gaat een huwelijk ten slotte over...
groetjes
Lynn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...