Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'1000 zonnen & garnalen' - vervolg

  3-7-2007 23:31:50
Hey meisjes,

Als jullie me eens in het echt willen zien, ik heb juist vernomen dat ons stukje zal uitgezonden worden meteen de avond van ons huwelijk zelf (7/07/2007).

Wel spijtig dat we het zelf niet zullen kunnen zien en dat iedereen die het eventueel voor ons zou kunnen opnemen, op dat moment bij ons op 't feest zit...

Ik ga het dus zelf niet zien, strange... Laten jullie me dan maar weten hoe het geweest is hé.

Groetjes,
Fieke

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 866


Ellen
2-6-2007
 Meld misbruik4-7-2007 0:18:29

Hey,
Je kan de video toch voorprogrameren, (of dit laten doen). Dan kan je het achteraf toch nog bekijken.
Veel plezier op jullie trouwdag!

Groetjes Ellen
http://ellenjo.bruiloftsite.nl/



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-7-2007 8:17:56

Hey,

Tof dat je iets laat weten.
Ik ga zeker kijken.

Je kan inderdaad de video of digicorder programmeren.

Veel succes zaterdag!!!

Groetjes, Sissi
(39 dagen getrouwd)



Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik4-7-2007 10:04:28

Hey Fieke,

Ik ga ook zeker kijken!
Hopelijk vind je nog een manier om het op te nemen. Wij nemen op via digitale tv, dus ik kan het jammer genoeg niet voor je opnemen en doorsturen.
Van waar ben je ergens? Misschien kan je het bij iemand thuis gaan bekijken nadien via deze site?

Groetjes,
Cathy



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-7-2007 10:41:03

Hey,

zou je niet aan de productiemaatschappij kunnen vragen om een copie te krijgen? Zoiets wil je toch graag zelf zien, het is een mooie herinnering aan iets die jullie grote dag nog specialer maakt...

Groetjes,
Lieve



Veroniek

 Meld misbruik4-7-2007 13:11:37

Hoi Fieke

Tof, zal proberen te kijken maar het is zo druk... In ieder geval een toffe dag gewenst!

Kan je je video idd niet voorprogrammeren?
En het wordt nog eens uitgezonden de dag nadien... Vb. vandaag 4 juli is het om en ook nog eens morgen om . En als je kijkt naar vorige week zaterdag (want het wordt uigezonden op zaterdagavond) was het om 19.40u en de zondag om 12.40u... Dus jullie kunnen het dan zelf zien op 8/7/2007 en/of dan opnemen...

Je moet eens kijken op volgende site: http://www.een.be/1000zonnenengarnalen/

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 13:36:25

Hoi,

Leuk, ik zal proberen te kijken!!!
Maar...is het ook geen leuk idee om dit in je feest in te plannen?
Plots dat stukje op een groot scherm laten zien ofzo? Ik zou het wel leuk vinden!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 9:12:45

Ja, ik weet het, we zouden de videorecorder kunnen voorprogrammeren, maar ik ken daar niks van...

Ik heb er ook al aan gedacht om dit in te plannen op onze dag zelf, om dat op ons groot scherm af te spelen. Maar ze hebben geen kabel in de feestzaal, en de videograaf (die met dat scherm sowieso al werkt die avond) heeft geen videospeler, enkel DVD... Hè...

Maar sowieso worden er al de hele avond beelden van overdag getoond op een groot scherm bij ons, dus dat is ook al leuk.

Ik zal proberen om zondag op tijd thuis te zijn om het op te nemen dan, bedankt Veroniek!

Groetjes,
Fieke



evy
1-3-2009
 Meld misbruik7-7-2007 19:35:56

Ik heb het net gezien. Kort, maar leuk. Jullie straalden!! Proficiat nog en veel succes verder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...