Terug naar overzicht
Hey Ulrika.Ik heb onlangs ook mijn boekje gemaakt in word. Je hoeft helemaal niet te werken met tabellen want dat gaat een heel puzzelwerk worden. Je kan heel eenvoudig de computer je boekje laten maken via: bestand, pagina-instellingen, tabblad marges, bij pagina's kies je voor meerdere pagina's: "KATERN", vellen per boekje: "automatisch".Je tikt dan alles achter elkaar in en de pc print dan je inhoud af in juiste volgorde.We kozen voor vierkant formaat. Dit kan je kiezen bij papier, papierformaat. (Wij hebben B: 30 H: 15: ons boekje ziet er dan vierkant uit 15/15)Ik hoop dat je hier iets mee bent...GroetjesSandra 05/07/2008
ze zeggen dat ik vroeg ben met alles, maar jullie zitten al aan het misboekje!!!???jullie zijn dan HEEL vroeg?groetjesTilly23/08/2008
Ik heb gewoon de basis hoor, de grote lijnen, en het was ook om de layout uit te proberen (omdat we vierkante boekjes wilden). Liedjes en keuze lezers enzovoort dat is nog niet voor nu ... Het geen dat al gedaan is, moeten we niet meer doen e ;-)Groetjes
Hoi,Heb hetzelfde gedaan als jij. Heb gewoon de tekst op a4 getypt. En als je dan wil afdrukken, kies je bij instellingen printer, afdrukken als boek, link gebonden. En dan drukt ie automatisch zodat je enkel maar moet plooien. Heb instellingen vooraf niet veranderd, enkel als je het geheel print.GroetjesMieke
Hallo,Je kan je tekst ook opsplitsen in twee of meerdere kolommen.Groetjes,Anka
Ulrika,Wij hebben die vraag gesteld aan het kopiecentrum. Wij geven de originelen af in A4 formaat, zij maken er een boekje van in A5 formaat... Je moet er dan enkel aan denken van een groter lettertype te kiezen...