Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje maken in word

3-7-2007 16:38:53
Hallo bruidjes,

Ik ben bezig met mijn misboekje te maken. Maar nu zit ik met een probleem. Ik werk in word en ik wil mijn pagina verdelen in 2 zodat ik er nadien een boekje kan van plooien. Heeft iemand enig idee hoe ik dat moet doen. Ik kan mij blad wel verdelen door een tabel in te voegen, maar is er geen gemakkelijkere manier. Misschien via de papierinstellingen. Ik geraak er niet aan uit.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

Ulrika
02/08/2008

ulrika

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2416

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik3-7-2007 16:45:37

Hey Ulrika.

Ik heb onlangs ook mijn boekje gemaakt in word. Je hoeft helemaal niet te werken met tabellen want dat gaat een heel puzzelwerk worden. Je kan heel eenvoudig de computer je boekje laten maken via: bestand, pagina-instellingen, tabblad marges, bij pagina's kies je voor meerdere pagina's: "KATERN", vellen per boekje: "automatisch".
Je tikt dan alles achter elkaar in en de pc print dan je inhoud af in juiste volgorde.
We kozen voor vierkant formaat. Dit kan je kiezen bij papier, papierformaat. (Wij hebben B: 30 H: 15: ons boekje ziet er dan vierkant uit 15/15)
Ik hoop dat je hier iets mee bent...
Groetjes
Sandra
05/07/2008

Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik3-7-2007 20:51:19

ze zeggen dat ik vroeg ben met alles, maar jullie zitten al aan het misboekje!!!???
jullie zijn dan HEEL vroeg?
groetjes
Tilly
23/08/2008

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik3-7-2007 22:30:51

Ik heb gewoon de basis hoor, de grote lijnen, en het was ook om de layout uit te proberen (omdat we vierkante boekjes wilden). Liedjes en keuze lezers enzovoort dat is nog niet voor nu ... Het geen dat al gedaan is, moeten we niet meer doen e ;-)
Groetjes

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik4-7-2007 8:48:18

Hoi,
Heb hetzelfde gedaan als jij. Heb gewoon de tekst op a4 getypt. En als je dan wil afdrukken, kies je bij instellingen printer, afdrukken als boek, link gebonden. En dan drukt ie automatisch zodat je enkel maar moet plooien. Heb instellingen vooraf niet veranderd, enkel als je het geheel print.
Groetjes

Mieke

Anka

Meld misbruik4-7-2007 13:07:35

Hallo,

Je kan je tekst ook opsplitsen in twee of meerdere kolommen.

Groetjes,

Anka

Katrijn
14-7-2007
 Meld misbruik5-7-2007 9:33:56

Ulrika,

Wij hebben die vraag gesteld aan het kopiecentrum. Wij geven de originelen af in A4 formaat, zij maken er een boekje van in A5 formaat... Je moet er dan enkel aan denken van een groter lettertype te kiezen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...