Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf / videograaf

3-7-2007 13:45:41
Hallo allemaal,

Blijkbaar kosten fotograven en videograven heel wat geld.
Heeft iemand van jullie een goede suggestie voor een fotograaf en/of videograaf in de regio West-Vlaanderen.
Het is natuurlijk belangrijk om mooie herinneringen te hebben aan zo'n speciale dag.

Sarien
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 199

FILIP

Meld misbruik3-7-2007 15:58:39

Beste,Sarien kijk eens hier op deze site bij videoreportages , bij F.D.VIDEOPRODUCTIES.u kan doorklikken naar mijn site. mocht u intresse hebben neem dan contact op voor een vrijblijvende prijsofferte
MVG
filip

Wouter

Meld misbruik3-7-2007 17:25:38

Beste Sarien,
Een unieke en mooie herinnering voor een aanvaardbare prijs. Dat streef ik als fotograaf na.
Als je wil, bekijk het eens op www.artxpo.be . (Ik ben van Oost-Vlaanderen, maar ook in West-Vlaanderen reken ik geen verplaatsingskosten aan.)
Neem gerust en vrijblijvend contact voor mee informatie.

Groeten en veel geluk met je huwelijksvoorbereiding.

Wouter
info@artxpo.be

Jan

Meld misbruik3-7-2007 20:08:14

Raadpleeg eens de bladzijde 'videoreportages' van deze website. Een mail om inlichten is zo gestuurd!

Wendy

Meld misbruik4-7-2007 12:51:39

Hey Sarien,

Wij waren su-per-te-vre-den van onze fotografe!! Zie www.vanhalst-isabel.be - ze is van Gullegem en was 'goedkoper' dan de meeste fotografen die we bezochten (1100 euro voor de afgewerkte album ipv 1500 of 1300 zoals bij de meeste) en het was echt super! Het zijn wel geen oerklassieke foto's maar dat wilden we ook niet.

Voor videograaf heb ik niet direct een tip. Wij hebben een kennis die af en toe filmt als liefhebberij gevraagd om te filmen en ik monteer dit zelf, heb zelf op die manier ook al een paar huwelijken van kennissen gefilmd en gemonteerd, ik wilde persoonlijk geen geld geven aan een cameraman.
Op de trouwbeurs vond ik die montages van professionele cameramannen trouwens pure kitsch en ik ben daar absoluut geen fan van.

Gjes
Wendy
www.wendy-jonathan.be

sarah
30-6-2007
 Meld misbruik5-7-2007 15:19:31

hey,

anders moet je eens contact opnemen voor een prijs lijst bij freejess, ze komen wel van de kanten van hasselt.
Die hebben met 2 gefilmd. 1tje smorgens mij en 1tje mijn man. tot het moment we samen kwamen. dan hebben ze met 2alles gefilmd. en tijdens onze openingsdans hebben ze een clipje afgespeeld met een samenvatting van de loop van de dag. echt prachtig.
en niet zo prijzig hoor. vooral als je weet dat met 2 waren van 7uur smorgens tot +- 12 uur snachts.
en ze werken ook samen met een fotograaf.

groetjes
sarah
reeds 5 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...