Terug naar overzicht
Beste,Sarien kijk eens hier op deze site bij videoreportages , bij F.D.VIDEOPRODUCTIES.u kan doorklikken naar mijn site. mocht u intresse hebben neem dan contact op voor een vrijblijvende prijsofferteMVGfilip
Beste Sarien,Een unieke en mooie herinnering voor een aanvaardbare prijs. Dat streef ik als fotograaf na.Als je wil, bekijk het eens op www.artxpo.be . (Ik ben van Oost-Vlaanderen, maar ook in West-Vlaanderen reken ik geen verplaatsingskosten aan.)Neem gerust en vrijblijvend contact voor mee informatie.Groeten en veel geluk met je huwelijksvoorbereiding.Wouterinfo@artxpo.be
Raadpleeg eens de bladzijde 'videoreportages' van deze website. Een mail om inlichten is zo gestuurd!
Hey Sarien,Wij waren su-per-te-vre-den van onze fotografe!! Zie www.vanhalst-isabel.be - ze is van Gullegem en was 'goedkoper' dan de meeste fotografen die we bezochten (1100 euro voor de afgewerkte album ipv 1500 of 1300 zoals bij de meeste) en het was echt super! Het zijn wel geen oerklassieke foto's maar dat wilden we ook niet.Voor videograaf heb ik niet direct een tip. Wij hebben een kennis die af en toe filmt als liefhebberij gevraagd om te filmen en ik monteer dit zelf, heb zelf op die manier ook al een paar huwelijken van kennissen gefilmd en gemonteerd, ik wilde persoonlijk geen geld geven aan een cameraman. Op de trouwbeurs vond ik die montages van professionele cameramannen trouwens pure kitsch en ik ben daar absoluut geen fan van.GjesWendywww.wendy-jonathan.be
hey,anders moet je eens contact opnemen voor een prijs lijst bij freejess, ze komen wel van de kanten van hasselt.Die hebben met 2 gefilmd. 1tje smorgens mij en 1tje mijn man. tot het moment we samen kwamen. dan hebben ze met 2alles gefilmd. en tijdens onze openingsdans hebben ze een clipje afgespeeld met een samenvatting van de loop van de dag. echt prachtig.en niet zo prijzig hoor. vooral als je weet dat met 2 waren van 7uur smorgens tot +- 12 uur snachts. en ze werken ook samen met een fotograaf.groetjes sarahreeds 5 dagen getrouwd