Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan petra

3-7-2007 13:34:47
Dag Petra,

Julie trouwen ook op 29/09/2007. Blijkbaar ben je vandezelfde streek, ik woon in Menen.

Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Groetjes Nele
29/09/2007

nele
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 173

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 13:53:58

Hallo Nele,

Wel op dezelfde dag ja, maar niet van dezelfde streek. Wij wonen tg Mechelen(Bonheiden) De voorbereidingen zijn er bijna helemaal door toch in grote lijnen, nu hopen dat alles goed verloopt...Ik moet eind deze week mijn uitnodigingen nog gaan afhalen en nog eens langs de pastoor voor het kerkelijk huwelijk te bespreken...en ja dan natuurlijk tegen het einde aan de tafelindeling enzo maarja dat kan je nu nog niet doen he:-)
Hoe vlot het bij jullie?

Groetjes Petra
29/09/07

nele
29-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 19:10:55

Hoi,
Onze uitnodigingen zijn de deur al uit.
Ik heb net contact gehad met de priester voor een datum voor de ondertrouw en voor enkele inlichtingen in verband met het misboekje. Waarschijnlijk volgende week vrijdagavond.
Ik moet nog wachten tot 15 augustus voor mijn kleed, en mijn ventje weet nog niet wat hij gaat aandoen.
Dit weekend gaan we normaal gaan shoppen in Brussel om kleren te vinden voor hem en mijn accessoires.
Ook moet ik nog een fotograaf vinden want ik had eerst een stagiair fotograaf maar die heeft afgebeld.
Voor de rest is bijna alles rond, uitgezonderd de bedankinkjes.
Met de getuigen gaan we een dagje Bellewaerde houden (wel op voorhand) en voor de anderen weten we het nog niet goed.
Groetjes nele
29/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...