Terug naar overzicht
hallo,ik vind het wel duur hoorwij betalen voor een hele dag 600 euroen er worden ongeveer 300 foto's genomengroetjes lore
Hey,Kan zijn dat ik geluk gehad heb maar ik vind deze prijzen nogal vrij hoog. Ik betaal voor 3 albums van 50 foto's in 2 verschillende formaten 850€. Dus voor de 3 albums samen. Als we 1 album nemen van 50 foto's in 2 formaten dan kost het iets over de 500€ (een goeie 400 voor de foto's en 50€ voor het album. Dit is bij hen een vaste prijs) Groetjes,Angie14/07/07
Hallo,Wel ik weet dat het hier in mijn streek voor foto's te laten nemen door ene fotograaf ook rond de 1000 euro lag alleen voor de wet, de kerk en een natuurreportage nadien. Wij hebben nu iemand gevonden die ene ganse dag komt foto's trekken tot einde feest voor iets meer, maar die blijft dan wel ene ganse dag tov enkele uurtjes!De prijzen zijn idd wel vrij duur!Groetjes Petra
Hey,Prijzen lijken mij zowat standaard. Wij betalen 1650 € voor digitaal album, dit is het mooiste en ook het duurste. Op de mooiste dag van je leven horen de mooiste foto's. Wij hebben gekozen voor fotograaf Claude Vanneste van Heule.Sowieso moet je de fotograaf kiezen waarmee het "klikt". Wij zoeken wel nog een locatie voor de reportage, regio Kortrijk-Ieper. Groetjes
Hey,Wij betalen ook zoiets (behalve dan dat ons album reeds inbegrepen is).Ik heb zelfs nog veel duurdere prijzen gehoord hoor. Goedkoper kan ook altijd.Het is aan jullie om af te wegen of ze haar geld waard is.Sommige mensen nemen van alles sowieso de goedkoopste maar wij hebben steeds prijs-kwaliteit afgewogen. Wat wij het belangrijkste vonden bij de keuze was de variatie in het album (verschillende composities zodat het geen saai album wordt) en hoe het klikte met de fotograaf (belangrijk voor de spontaniteit op de foto's).Veel succes met je keuze!!!Ik vond dat trouwens een heel moeilijke keuze.Groetjes, Sissi(38 dagen getrouwd)
Ik vind het heel erg duur. Wij hebben foto's laten nemen door een vriend die het als hobby doet en hij heeft meer dan 500 digitale foto's getrokken. Daar heb ik zelf via extrafilm.be een digitaal foto-album van gemaakt en ik moet zeggen dat het echt de moeite is en dat voor nog geen 90 euro.Maar tis maar wat je er wil aan geven he.Dat maakt ieder voor zichzelf uit.groetjes
Ik heb al ontdekt dat in die dingen alles relatief is. De gemiddelde prijzen voor een professionele fotograaf liggen volgens mijn ervaring rond de 1100 euro, hele dag met mooi album en afdrukken. Als je goed zoekt vind je ook goedkoper... Wij gaan proberen om fotograaf en videograaf samen te hebben voor max 900 euro. En ja, dat kan ook. Misschien niet superdeluxe professioneel, maar zeker ook goede kwaliteit, want dat vinden we ook belangrijk. Als je je goed voelt bij die fotograaf, en het ligt in je budget, zou ik er zeker voor gaan. Ik kan je wel aanraden bij een aantal mensen langs te gaan, want ik denk dat je dan een veel beter idee krijgt van wat mogelijk is en wat je zelf wilt.Succes nog,Tania
Ik vind dit toch ook wel aan de duurdere kant. wij betalen 600 euro voor een ledere boek met ongeveer 120 foto's in ,in verschillende maten en kleur,zwart-wit,sepia.De fotograaf is bij ons vanaf de voorbereiding tot na de parkfoto's en we krijgen een DVD met alle foto's en ze zeiden dat dat rond de 1500 foto's draait.En dit voor 600 euro. Dus dan vind ik jou prijzen wel duur.Ze hebben ook duurdere paketten tot 1500 euro maar dan heb je een dikker boek en blijven ze tot op het avondfeest.Jij moet beslissen wat je belangrijk vind en of je er veel of weinig geld wil aan uitgeven.Ik zou toch eens langs verschillende fotografen gaan om te kunnen vergelijken.Wij hebben www.huwelijksstudio.be Veel succes nog verder.
Het zijn praktisch dezelfde prijzen als bij onze fotografe. En wij nemen ook een dititaal album van € 1600.Els22/09/07
Ik maak reportages voor €600 (incl alle (ongv 400) foto's afgedrukt en op cd-rom) Een album is een optie.Kijk dan eens op www.artxpo.be . Neem gerust contact als de stijl jullie bevalt. (Ik meen dat naast de prijs vooral ook de stijl van de fotograaf de keuze zou moeten bepalen.)Groet,Wouterinfo@artxpo.be
Hallo,wij betalen 1195 euro voor een album met een 80-tal foto's in (zwart-wit, sepia, kleur, grote en kleine,...) fotograaf komt van 's morgens 9.15 tot het begin van de receptie om 16.30... dit is niet goedkoop, maar hij heeft heel mooie albums, jaren ervaring en we voelden ons allebei direct op ons gemak bij hem (iets wat ik ook belangrijk vind)...Groetjes
Hé, Ik vind dit ook redelijk prijzig. Maar het is wel zo dat het kwalitatief moet zijn.Angie en Anelore, welke fotograaf hebben jullie dan en uit welke regio komen die?Weet iemand hier misschien een degelijke (niet te dure) fotograaf uit de regio van Lanaken?Groetjes Evi