Terug naar overzicht
Petraik kom net van de fotograaf, ik trouw ook in Kortrijk!!! Zij sprak van de broeltorens, stadhuis Kortrijk en de kinepolis!!groetjesTilly
onze fotograaf stelde ook voor : de nieuwe brug aan de st maartenskliniek, begijnhofparkwij trouwen niet in Kortrijk, maar in Wevelgem. maar zouden misschien wel in kortrijk onze foto's nemen.mvgpetra
Hey, Wij trouwen op 24/05/08, fotograaf staat reeds al een tijdje vast, de locatie zoeken we echter nog. Ik zou graag aan de zee foto's nemen, maar vrees dat er hiervoor te weinig tijd zal zijn en ben ook bang dat mijn kleed al te vuil zou worden.Denk dat het ergens tussen Kortrijk-Ieper zal worden, denken momenteel aan het Begijnhof
Al eens aan Tyne Cot cemetery in Passendale gedacht ? Een vriendin van mij heeft daar foto's laten nemen en dat was echt wel supermooi ... er is daar ook een zuilengalerij zoals bij de Thermae Palace in Oostende . Ik dacht ook eerst o jee op een engels kerkhof, maar het is echt wel mooi. Wij trouwen volgende zomer en gaan ook daar foto's laten nemen ...