Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben 2 limo's gehuurd...Zelf rijden we dan nog in een andere wagen.Ik weet niet of dat nog een optie is?Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo Katrien,Ja daar heb ik ook aan gedacht! Maar twee limo's in onze straat die gaan daar even stilstaan daar gaat niemand meer doorkunnen met hun ato's. Ik ben juist naar jullie site gaan zien en ik heb ongeveer exact dezelfde indeling als jullie voor mijn trouwdag. Das toevallig :-)Groetjes Petra
Wij hebben ook 2 limo's. We zijn in totaal met 14, waarvan 2 kindjes. In de eerste limo zitten we met 8, de tweede met 6. En geloof me, mijn ouders wonen ook in een kort, smal straatje. Maar die mannen weten hoe ze moeten rijden en manoevreren en zullen zich wel aan de kant kunnen zetten. Die staan daar ook maar 10min dus andere chauffeurs moeten even geduld hebben en kijken naar wij die instappen ;-)Els22/09/07
Wij hebben ook een limo gehuurd. We zijn met 12 en er kunnen 8 mensen in. De limo gaat gewoon twee keer rijden en elke keer 3 koppels laten uitstappen. De volgorde blijft hetzelfde. Zo kon iedereen mee, bleef het binnen budget en kunnen wij en onze ouders samen rijden. Het is wel enkel van de wet naar de kerk. Heel ver ligt dat niet uiteen en de mensen gaan dan met hun eigen auto's naar de wet, kunnen ze nadien ook weg als wij met de fotograaf weggaan