Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidssuite

3-7-2007 12:44:18
Hallo iedereen,

Ik heb ook nog een vraagje over de bruidssuite. Wij hebben een limo gehuurd en nog een volgwagen, probleem is dat niet iedereen van de suite er in gaat kunnen. Mijn ouders zijn namelijk gescheiden en hebben elk een andere partner, dan nog de getuigen met partner, de ouders van mijn toekomstige,... kortweg in totaal zijn we met 15 en we kunnen maar met 13 erin.

Groetjes Petra

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 327

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 14:53:45

Hoi,

Wij hebben 2 limo's gehuurd...
Zelf rijden we dan nog in een andere wagen.
Ik weet niet of dat nog een optie is?

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 15:31:37

Hallo Katrien,

Ja daar heb ik ook aan gedacht! Maar twee limo's in onze straat die gaan daar even stilstaan daar gaat niemand meer doorkunnen met hun ato's. Ik ben juist naar jullie site gaan zien en ik heb ongeveer exact dezelfde indeling als jullie voor mijn trouwdag. Das toevallig :-)

Groetjes Petra

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 16:17:17

Wij hebben ook 2 limo's. We zijn in totaal met 14, waarvan 2 kindjes. In de eerste limo zitten we met 8, de tweede met 6. En geloof me, mijn ouders wonen ook in een kort, smal straatje. Maar die mannen weten hoe ze moeten rijden en manoevreren en zullen zich wel aan de kant kunnen zetten. Die staan daar ook maar 10min dus andere chauffeurs moeten even geduld hebben en kijken naar wij die instappen ;-)

Els
22/09/07

Marianne

Meld misbruik3-7-2007 21:37:46

Wij hebben ook een limo gehuurd. We zijn met 12 en er kunnen 8 mensen in. De limo gaat gewoon twee keer rijden en elke keer 3 koppels laten uitstappen. De volgorde blijft hetzelfde. Zo kon iedereen mee, bleef het binnen budget en kunnen wij en onze ouders samen rijden. Het is wel enkel van de wet naar de kerk. Heel ver ligt dat niet uiteen en de mensen gaan dan met hun eigen auto's naar de wet, kunnen ze nadien ook weg als wij met de fotograaf weggaan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...