Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidegom

  3-7-2007 11:58:40
Dag allemaal,

Ik weet niet of jullie dit ook doen, maar mijn verloofde mag mijn kleed niet zien voor de dag van de trouw en ik zijn kledij niet. Hij is dit weekend gaan shoppen met zijn zussen en heeft zijn volledige outfit gekocht.
Ik vroeg hem of hij zijn schoenen niet moest inlopen en hij zei dat het niet nodig was voor die schoenen dus vroeg ik toch maar of ze een beetje gekleed waren (ik weet wel dat hij een kostuum heeft, dus gekleed) en hij zei dat het een beetje sportieve, stoffen schoenen zijn van Diesel.

Nu is de vraag moet ik mij beginnen ongerust maken of het wel gekleed genoeg is naast mij in mijn, tamelijk traditioneel trouwkleed of niet?
Wat denken jullie?

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

Véronique
31-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1181


Nathalie
17-5-2008
 Meld misbruik3-7-2007 12:30:21

Daar is natuurlijk moeilijk een antwoord op te geven. Want hoe zien ze er dan uit? Er bestaan bestaan tegenwoordig heel wat sportieve schoenen die er toch gekleed uitzien. Het beste lijkt mij om eens te polsen bij zijn zussen. Als de zussen toch wat kennis hebben van kleding en smaak moet je je misschien geen zorgen maken... Ze kunnen je dan misschien ook gerust stellen. Vraag eens of ze de schoenen met een ander paar kan vergelijken (bv. op de website van brantano staan heel wat modellen) of als je er erg veel belang aan hecht, uiteindelijk zijn het maar de schoenen en niet het outfit, zou ik vragen ze toch te mogen zien. Het zou erg zijn als ze er totaal niet bij passen en je je die dag dat aanttrekt. Tenslotte zijn het niet de schoenen die voor de verassing moeten zorgen, het maakt alles gewoon af. Maar misschien moeten de schoenen een beetje sportief zijn omdat zijn outfit misschien ook in die trend is (niet te stijf). Moeilijke keuze he. Maar hopelijk heb ik je een beetje verder geholpen...
Groetjes Nathalie



Veroniek

 Meld misbruik3-7-2007 13:08:36

Hoi Véronique

Bij ons is dit ook zo. Hij heeft mijn kledij niet gezien en ik de zijne niet. Maar onze schoenen hebben we wel aan elkaar laten zien, gewoon omdat we ze beiden aan het inlopen zijn. Dat gaat moeilijk als je dat niet mag zien van elkaar!

Met de schoenen alleen weet je nog niets hé!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Tim
15-5-2008
 Meld misbruik3-7-2007 14:26:29

Dag Vero,
Toen ik je bericht las, heb ik geweldig moeten lachen. Heb medelijden met je. Ik en mijn verloofde passen hetzelfde principe toe en doorstaan dezelfde angsten (zij meer dan ik). Wij hebben bij elkaar op voorhand eens afgechekt wat we mooi vinden en wat we helemaal niet mooi vinden zodat we daar wat rekening mee kunnen houden. We moeten nog alles gaan kopen. Maar bij u is "het kwaad" al geschied! Misschien moet je hem toch heel duidelij maken dat Diesel-schoenen helemaal niet gaan en dat hij beter Boss kan dragen. Als je een goeie band hebt met één van zijn zussen kan je misschien wat meer zekerheid krijgen. Misschien zijn ze je gewoon ook in het ootje aan 't nemen. Nog veel succes!!!



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 14:49:52

Hey allemaal,

Alvast bedankt voor de reacties!
Het grote probleem zijn juist zijn zussen.
Zij zijn ouder dan Hans, en zijn zelf al behoorlijk lang getrouwd. Toen zij trouwden zagen hun mannen er heel traditioneel uit en ik vrees dat het net daarom is dat ze hun jongere broertje er hip willen laten uitzien...
Blijkbaar had één van zijn zussen zelfs eerst nog erger voorgesteld...witte sportschoenen!! Oh my God!!

Mss moet ik toch maar vragen om zijn schoenen te zien... Hoewel ik van hem zelf wel vind dat hij smaak heeft. Ik zal hem gewoon zeggen dat ik echt wel chique ga zijn en dat hij maar moet zien of hij denkt dat hij daarbij gaat passen. :-) Beetje onder lichte dwang... :-)

Groetjes,
Véronique



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 18:51:39

Zijn ze je ook niet een beetje in het ootje aan't nemen? Je wat meer opjagen dan dat nodig is?

Hebben zij een foto van jou kleed aan de winkel laten zien? Zo heb ik dat gedaan en de verkoper heeft ervoor gezorgd dat we wel mooi samen zullen gaan.

Groetjes, Mara



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik4-7-2007 7:44:45

Hey Tamara,

Nee hoor! Die zijn echt gewoon zo.
En een foto van mijn kleed laten zien, ah nee, anders heeft er toch al iemand het gezien... :-)
Soit, ik heb gisteren nog eens tegen Hans gezegd dat als hij vindt dat het chique genoeg is dat het ok is. Ik denk dat hij zelf nog twijfelt. :-)

Groetjes,
Véronique



Edith
8-9-2007
 Meld misbruik30-7-2007 12:37:15

hoi,

wees blij dat ie tenminste schoenen heeft! die van mij wil pas enkele dagen voor de trouw zijn kleren en schoenen gaan kopen! Kwestie van mij wat op te jagen!!



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 14:24:55

Ai, da's minder...
Intussen heb ik door zijn moeder de schoenen gezien, en gelukkig want ze waren echt wel veel te sportief. We zijn er vrijdag samen nieuwe gaan kopen, bruine leren, maar toch niet te klassiek, hij kan ze zeker achteraf nog aandoen. Gelukkig is alles in orde gekomen nu. :)

Jij nog succes ermee. Btw, misschien zegt hij dat alleen maar op je op te jagen en heeft hij eigenlijk zijn kledij al...?

Groetjes,
Véronique 31/08/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info