Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21september 2007

3-7-2007 8:42:16
hoi
wie trouwt er ook op 21september 2007 en hoever staan jullie met de voorbereidingen
groetjes
vanessa

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 233

Els
21-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 10:12:10

Heej

Ja, ik dacht al dat ik bijna de enige was die net op het begin van de herfst gaat trouwen.
Mijn voorbereidingen,..
Feestzaal, discobar, jurk, schoenen, lingerie, ringen, kostuum, fotograaf, kerkversiering, huwelijksreis, werk verwittigen is allemaal in orde.
Ben volop uitnodigingen aan het ronddragen. Heb al 1 keer een proefkapsel geprobeerd, dat viel al mee, dus dat ligt ook al vast, ga nog wel 'n keer iets anders proberen, maar heb nog tijd denk ik dan (hoewel, nog 11 weken!!!). Misboekje: heb al tekst, maar muziek nog niet (hangt af van wat vrienden 't best lukt om te spelen en zingen). Trouwjurk mag ik n maand op voorhand gaan passen. Pastoor: moet dringend eens langsgaan! Make-up: nog niets geprobeerd en nog geen idee ook niet. Zijn al 1 keer naar notaris geweest. schieten en drink ben ik volop aan t regelen. Openingsdans.. is nog n probleem, hebben 1 jaar danslessen achter de rug, maar vinden niet t juiste.. Nog lezers voor in de mis, iemand voor video, boekjes uit te delen, ceremoniemeester, is allemaal nog te regelen.
Amai, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik nog moet doen, en ik dacht dat ik al vrij ver stond... Maar dat zal nog wel komen denk ik dan.
Hoever sta jij eigenlijk? En maak jij je al ergens zorgen over?? (behalve over het weer dan, want dat wordt ook spannend)
En waar trouw jij? Ik in Westerlo.

Groetjes Els (21/09/07)

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 11:29:19

Hallo Els en Vanessa,

Ik ben ook een bruidje van 21.09.07 op herfstdag dus.
Wij hebben al zaal en menu, gemeentehuis, kostuum bruidegom, nog wel hemd en schoenen, mijn kleed mag ik eind augustus voor de 1ste keer gaan passen, DJ, fotograag is ook in orde, de uitnodigingen zijn voor de helft ook al uitgedeeld, wij trouwen enkel voor de wet, dus geen werk ivm de kerk. We moeten nog wel bloemen kiezen, trouwringen, mijn accessoires heb ik ook nog niet, de bedankjes nog klaarmaken, iemand om te filmen, kledij en schoenen voor mijn zoontje vinden, fotolokatie, openingsdans nog zoeken, enfin nog een heleboel en ik heb alleen maar het gevoel dat ik nog tijd zat heb, maar tja ik weet het zo niet meer hoor. We gaan wel tijdens de vakantie veel doen, mijn ventje werkt veel en heeft dus weinig tijd en gaan ervan profiteren tijdens ons verlof.
Wij trouwen in Herne - Vlaams-brabant.
en hopen op heel goed weer, de meeste zijn positief want in september hebben we heel dikwijls lekker nazomer weertje

Groetjes
Anne

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 11:52:55

hoi els en anne,
wij trouwen in middelkerke
ik heb me kleed al nog juist eens teruggaan om aan te passen,kben namelijk vermagerd,feestzaal is in orde,wagens ook,discobar ook,ringen liggen al thuis,uitnodigingen zijn zelf gemaakt en klaar,bedankingen zijn klaar,bloemen besteld,balonnen besteld
nog enkel kledij voor ons dochter die bruidsmeisje is en de uitnodigingen versturen,de bruidegom heeft ook alles,kapster en sminkster zijn in orde,fotograaf ook en met videograaf ben ik aan het bespreken,ik hoop dak niks vergeten ben hoor en wij hopen ook op een fraaie nazomer hé
groetjes
vanessa

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 11:57:06

Hoi Vanessa (en alle andere september bruidjes)

Wij trouwen op 15/09 en er is al veel in orde...
Maar als ik nu een To do lijstje maak is dit nog lang hoor:
- Afspraak ceremoniemeester
- Haarstukje laten maken
- Bedankjes bestellen
- Alle speeches en zo ... schrijven
- Schieting verder organiseren
- Kostuums suite gaan passen
- Fotograaf, Dj enz... opnieuw contacteren
- Menu vastleggen
- Misboekje verder afwerken
- Tafelindeling
- Naamkaartjes schrijven

....

Allemaal kleine dingetjes maar ze nemen veel tijd in beslag...
Maar ik geniet er 100 % van, gisteren onze eerste dansles gehad, nu komt het echt wel dichtbij he .
Nog 10 weken (woehoew !)

Nog veel plezier aan iedereen !!µ

Groetjes

Sarah
15*09*07

Els
22-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 16:46:02

Wij trouwen op 22 september en zijn eergisteren gestart met het persoonlijk rondbrengen van onze uitnodigingen. Enkel de ringen moeten we nog zoeken, verder is alles praktisch ok. Nog een laatste keer afspreken met de fotograaf, videograaf, ceremoniemeerster, DJ en pastoor. Maar dat is allemaal voor eind augustus pas. En volgende week maak ik de buitenkant van de misboekjes, die zijn ook alle 200 al klaar. Eigenlijk moet ik me dus geen zorgen meer maken ;-)

Els
22/09/07
elsenstijn.trouwen.com

Kitty
22-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 17:24:13

Hoi, wij trouwen op 22 september, alles is geregeld behalve een misboekje en de ringen en de schoenen voor mijn vriend. We zijn nog op zoek naar een tekstje om geld te vragen! Probleem!!!
veel succes met de voorbereidingen!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik3-7-2007 19:01:33

Hoi Vanessa,

wij trouwen net als Sarah op 15 september, dus een weekje voor jullie.

Wat wij nog moeten doen;
- jurken bruidsdames en mijn zus nog maken
- bloemstukken/versieringen
- tafelversieringen afwerken
- bedankjes afwerken
- bruidstaart bakken
- haardspeldjes/lipstick/parfum uitzoeken
- in ondertrouw gaan (begin augustus)
- cadeautjes getuigen uitzoeken
- mee helpen uitzoeken kleding ouders
- uitschrijven misboekjes - maken boekjes

Ik denk dat dat het zo wel wat is. Velt nog wel mee. Ik heb een weekje verlof in augustus en nog 2 verlengde weekens in july, en de week voor de trouw neem ik ook vrij dus moet allemaal wel lukken.

Groetjes, Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...