Terug naar overzicht
hallokes bruidjes van 07/07/07ik trouw wel niet dan , maar pas in september maar ik hoop voor jullie dat het een schitterende dag mag worden .groetjes kelly 29/09/07
Dag magische bruidjes 7/7/7Ik hoop ook dat het voor jullie toch ten minste een droge dag mag worden.Zelf trouw ik net zoals Kelly de 29ste september en ik zou het niet tof vinden mocht het regenen die dag.Dus ik duim ...Alvast proficiat en ... hou het hoofdje koel. Groetjes nele29/09/2007
ook ik trouw op de magische 777. Zelf houd ik iedere dag nauwgezet het weerbericht in de gaten. Ik zou heel blij zijn moest het al droog zijn ;).Waar trouwen de 777's. Wij in roeselare. NBog een prettige 4-dagen !!!Sas
wij trouwen vrijdag 6 juli al en ik hoop gewoon dat het droog blijft dan...dat die bui niet hier valt maar daar hehe
Ik ben er gerust in dat het een stralende dag wordt, misschien valt er wel een kleine bui, maar dan hoop ik dat dat is wanneer we binnen zitten...Ik kijk er alvast naar uit, en het weer gaat mijn dag niet kunnen verknoeien!GroetjesNathalie07/07/07
Hallo bruidjes,Ik hoop ook dat het goed weer wordt, ik trouw wel niet op 777 maar op 21.09.07 en iedereen wenst stralende zon. Maar ik heb al heel dikwijls gehoord dat als het regent op je trouwdag dat het geluk brengt in je huwelijk. Dus misschien om die traditie eer te doen, juist enkele druppeltjes als we binnen zitten. Ik wens alle 777 koppeltjes een spetterende trouwdag toe. LiefsAnne21.09.07
@ KELLY,Hey, ik heb je gisteren een berichtje gelaten op het forum, ik denk dat je het niet gezien hebt, ik laat het je hier weten, omdat ik denk dat je hier nog eens zal komen piepen.. Groetjes, Carmen
jipie!ik hoop dat het waar is wij trouwen de 06 07 in Sint-Niklaas voor de wet en 07 07 in Zeebrugge voor de kerk!!Kaarsjes branden!groetjes Natacha07 07 07