Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleed max. 400 euro omgeving Brugge

  2-7-2007 21:44:21
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een suitekleed van max. 400 euro, in de omgeving van Brugge. Mijn broer huwt eind september maar ik beval 17 augustus dus kan maar na de bevalling gaan passen. Ik wil niet meer uitgeven omdat ik weet dat ik het nadien waarschijnlijk toch niet meer zal dragen. Mijn zus en mama laten iets maken bij Steven in Torhout maar ik vind het iets te duur.
Alvast bedankt
Davine

davine
31-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 843


fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 22:10:41

waarom gaan jij eens niet kijken bij DE BRUIDSSCHAT in BRUGGE heel goedkoper zenne ,ik denk dat ze ook een site hebben,laat iet weten he



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik2-7-2007 22:40:44

Hoi Davine

Inderdaad, de bruidsschat in Brugge was ook het eerste dat in me opkwam.
Hun site is zéér verzorgd, hier is de link: http://www.debruidsschat.be

Succes !

Sarah
15.09.07



davine
31-3-2006
 Meld misbruik3-7-2007 19:19:14

Bedankt voor jullie reactie ben even gaan zien op hun site en het ziet er inderdaad goed uit. Ik zal na de bevalling zeker eens langs gaan.

groetjes Davine



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 19:33:02

Ik heb 2 jaar geleden in de Yzer in Ardooie mijn suite kleed gekocht in de solden.
Ze hebben daar merken als linea raffalie in supersolden, je moet wel rap zijn en je maatje vinden. Ik had toen een pracht van een kleed gekocht van linea raffaeli, jammer dat ik het niet meer zomaar kan dragen.



Boone
30-8-2008
 Meld misbruik3-7-2007 22:40:59

Hoi,

mijn moeder is vandaag naar Azzurro in Oostende geweest (kan je anders eens googelen) en daar lagen de prijzen tussen de 200 en de 400 euro. En blijkbaar hadden ze daar echt wel leuke kleedjes.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...