Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

07/07/2007

  2-7-2007 19:46:50
hallo bruidjes nog 5 dagen dan is het zover he,voor digene die deze zaterdag trouwen natuurlijk he,zolang afgeteld en nu is het bijna zover,wel spannend,moeten jullie nog veel doen,groetjes

fabienne
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 793


Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 20:04:18

Hallo,
jaja de tijd begint te korten. Ik heb ALLES gedaan,alles is geregeld en nu kan ik gewoon nog aftellen en genieten van m'n verlof die ingaat vanaf morgen...stress heb ik helemaal niet, de meeste mensen denken dat ik het niet besef en dat ik daarom zo rustig ben, vind het zelf ook maar raar maar beter dat dan rond te lopen als een streskip :-))
Meisjes, niet teveel stressen, het weer zal mooi zijn en we gaan een prachtige dag tegemoet!!!geniet er allemaal van
Greetz
Mieke
7/7/7



lies
7-7-2007
 Meld misbruik2-7-2007 23:49:00

Hello, nog een 777-bruidje :)
ik heb ook bijna alles gedaan, vandaag kleed afgehaald en nu aftellen hé, ben wel nog bezig met de laatste dingetjes af te werken (misboekjes enz) en de laatste praktische regelingen!!!
Maar het voornaamste is dat we met zijn allen genieten van die dag hé!!! Dan zal het sowieso een stralende dag worden!



saskia
7-7-2007
 Meld misbruik3-7-2007 8:58:16

aloha,

nog een 777'er. Wij moeten ons cadeau voor de ouders nog gaan laten graveren ( maar tegen mogen met dat in orde zijn ) en dat is het. Morgen mijn kleed gaan halen, of tis te zeggen, ze brengen het thuis...

Veel plezier...geniet ervan...
Saskia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...