Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij wettelijke en kerkelijke trouw

2-7-2007 15:15:09
Hallo,

Wij trouwen op vrijdag 30 mei 2008 voor de wet en op zaterdag 31 mei 2008 voor de kerk met aansluitend receptie en avondfeest.
Nu zou ik het heel jammer vinden als de familie mijn kleed al zou gezien hebben op de wettelijke trouw.
Wat zouden jullie doen? "Gewone" kledij de vrijdag en trouwkleed de zaterdag of allebei met trouwkleed?

Groetjes
Kelly

Kelly
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 337

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik2-7-2007 15:17:01

Hallo,

Ik zou persoonlijk ook kiezen voor gewone kledij vrijdags dan. Anders zien ze idd je kleed al en das niet zo leuk. Bij mij is het allemala dezelfde dag dus maakt dat niet uit...

Groetjes Petra

dorien

Meld misbruik2-7-2007 15:38:06

Hey Kelly,

Vrijdag kan je misschien een mooi mantelpakje of een kleedje aandoen...

Maar het verrassingseffect van je trouwkleed zou ik zeker en vast houden voor zaterdag!!!

Dit blijft emotioneel toch de mooiste van de twee hé ;o)

groetjes

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik2-7-2007 15:52:20

hey Kelly,

Wij trouwen op 14mei 2008 voor de wet en op 17mei 2008 voor de kerk. Ik ga mijn kleed ook pas aandoen op 17mei en voor de 14e iets zoeken dat later ook nog kan doordragen, maar dat toch iets of wat feestelijk is.

Groetjes,

Ilse
17 mei 2008

lien
23-2-2007
 Meld misbruik2-7-2007 16:24:44

Wij zijn enkel getrouwd voor de wet, dat was in februari. Ons huwelijksfeest is wel pas in augustus. Ik heb besloten om voor ons huwelijk in februari mijn trouwkleed al te dragen. Tenslotte was dat mijn huwelijksdag. Zoveel mensen hebben toch mijn kleed niet gezien, dus het verrassingseffect voor ons feest blijft...
En ik kan twee keer profiteren om mijn kleedje aan te doen en mij als een prinsesje te voelen:d

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik3-7-2007 8:34:03

Hallo,

Ik ben op 18 mei getrouwd voor de wet en op 28 juli trouwen we voor de kerk. Ik heb ook iets anders gedragen. Maar ook wel echt iets voor een bruid. En dat had ik gevonden tijdens de solden (maar jammer genoeg was het al van de nieuwe collectie :-)) bij Cocoon in Leuven. Als je wil, kan ik je er een foto van doorsturen.

groetjes

Fran

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik3-7-2007 15:50:13

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Jullie delen blijkbaar mijn mening, maar mijn verloofde vond dat ik dan maar al mijn trouwkleed moest aandoen. (dat is volgens hem mooier voor de foto's).

Franciska, kan je mij een foto'tje mailen van je kledij op je wettelijke trouw? Je mag het zenden naar degrootekelly@yahoo.com.
Merci'kes é!

Groetjes
Kelly

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...