Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn vrijgezellendag was de max!!

2-7-2007 14:55:04
Hey allemaal!
Ik heb gisteren een supergeslaagde vrijgezellendag gehad en wil jullie een verslagje toch niet onthouden!
Met een smoes hebben ze me gisterenmorgen héél vroeg (ik was gaan feesten in Antwerpen 's nachts en had maar 3 uur geslapen!!) naar 't Zilvermeer in Mol gelokt waar ik zou gaan 'babyzwemmen' met m'n neefje.
De verrassing was echt groot toen ik daar een heleboel vriendinnen zag staan!
We hebben eerst ontbeten op het strandje (de zon scheen!) en nadien moest ik een oriëntatieloop met opdrachten doen.
Ik deed m'n naam alle eer aan en liep echt telkens weer compleet in de verkeerde richting!
De opdrachten waren echt supertof en ze hadden er veel tijd ingestoken om ze voor te bereiden! (Ik moest bijvoorbeeld bij een vijftal foto's zeggen wie die foto zou bezorgd hebben en welk verhaal erbij hoorde...Heel plezant!)
's Middags reden we naar Westerlo om te genieten in een sauna- en wellnesscomplex! Ik kreeg een gelaats- en rugmassage, echt zalig, en de uitbaatster gaf me op 't einde nog een hele dure bodymilk cadeau!
Bij het omkleden zag ik plots dat al mijn vriendinnen een te gekke boerinnenrok aantrokken, zich overdadig begonnen te schnminken en hun haar super belachelijk aan 't doen waren!
Mij lieten ze gewoon mijn 'normale' kleren aanhouden! Nu moet je weten dat ik blijkbaar nogal vaak heb lopen verkondigen dat ík op mijn vrijgezellen echt niet belachelijk verkleed wil rondlopen...
Ze hebben zich daaraan gehouden, maar om me dan toch te laten opvallen, hebben ze ervoor gezorgd dat ik er als enige anders uitzag!
's Avonds werden we verwacht in de 'Mmmm' op 't Zuid in Antwerpen voor een workshop Italiaans koken. Een echt aanrader!
Je moet samenwerken om de heerlijke gerechten op tafel te krijgen en ondertussen mag je zelf wijn nemen zoveel je wil...
't Was dus echt een dolle boel met al die grieten bij elkaar!! Ondertussen had ik trouwens toch ook zo'n belachelijke rok aan en m'n haar in een freggelkapsel!
Nadien zijn we nog even over de Sinksenfoor getrokken (zonder dat ik daar opdrachten hoefde te doen, oef), nog een cocktail gaan drinken en zijn we moe, maar heel voldaan naar huis gegeaan!
Ik had me geen leukere vrijgezellendag kunnen voorstellen en ben m'n vriendinnetjes héél dankbaar dat ze zo'n dag voor mij hebben georganiseerd!
Hopelijk breng ik mensen op ideetjes en wordt jullie dag even leuk als de mijne!!

Liefs,
Veerle

Veerle
18-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 391

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik3-7-2007 7:46:13

Dag Veerle,

Binnen twee maanden is het aan ons om de grote stap te zetten, dus onze vrijgezellen moeten nog komen... Die van Hans is op 21 juli, hij heeft dat dan ook zelf gekozen, maar ik mag dus ook niet vooraf weten wanneer het zal zijn, ben echt benieuwd! Hopelijk is hij even leuk als die van jou.

Groetjes,
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...